Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 etter du har helt vann på ekspansjonstanken så skal du jo lufte på den skruen nede med termostaten. hørt at BMW moterer er vrange på akkuratt dette! at vis du ikke har Frostveske i vannen så får du ikke luftet den skikkelig! og den går varm med en gang. noen med fakta på bordet som kan si om det stemmer? f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Lufting skal ikke være noe problem viss alt er iorden. kjølevæske SKAL det være på uansett! da denne høyner kokepunktet. Luft i henhold til BMW sine anbefalinger, så skal dette være bankers! Har bare fylt kjølevæske å latt bilen stå å gå på tomgang med ekspansjonstanklokket åpent.. har alltid funket for meg. Men att ett stort antall BMW'r kjører rundt med deffekt topp/toppakning er en annen ting... da blir lufting ett problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Har heller aldri hørt at lufting er noe problem på E36 og nyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 okay daså. holder på med min bil med lufting nå! trodde jeg haddefikset det men så begynte det igjen! bilen koker :S men har ikke att frostveske i for ta å teste det vis kokepungtet blir høyere! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Luft begge plasser så er du sikker...har prøvd å bare lufte via exp-tanken tidligere , men hvis du lufter på lufteskruen over termostaten etterpå så kommer det fortsatt litt luftbobler , på min E30 riktignok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Sett bilen i en oppåverbakke, når den har driftstemperatur så kan du skru opp lufteskruen, da pleier lufta å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 nå har den kok så mye at plasten bak ekspansjonstanken har sprekt :S så trenger en ny radiator! grunnen er vel at det ble så stot trykk av luften :/ uff uff antagligvis lappen til uka. men ingen bil :/ årrrw helvette!!!! n noen som har en radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå