Joe Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 shitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Skjønner godt at fyren svir dekk jeg... Trur det er unaturlig om en har en slik bil, og ikke prøver det:p velkommen... forresten artig med noen flere e39'ere her... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Fint med bilder til "tråden" T.A.S=) Har fin bil du.. FunkyMan: jeg synes heller ikke at folk er tøffe om de skryter over å kjøre fort osv, men liker filmen veldig godt fordet. Glad for at noen der ute har råd til å slite dekk, så slipper jeg=)' Takker igjen alle for velkomst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Tviler på at fyren eier bilen, sansynligvis en fyr som har sugd en bilforhandler for en halvtime med en M5 og en bratwurst og så møtt kompisgjengen på et jorde og lekt seg noe sinsykt. Filmen er grei nok og bilen er sinsykt rå og jeg vet med meg selv at kommer jeg til å kjøpe en sånn så ville jeg aldri hærjet så mye med den. Derfor denne tvilsomme teorien min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå