Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 ja som topic sier så lurer jeg på hvor mange hester\piggere bilen blir med en kvasskam!`? har just byttet kamaksling og satt inn en helt ny kvasskamaksling! har også kn filter og endestykket er efektanlegg hvor mange hester ekstra , noen i det hele tatt=? er snakk om en e36 m40 motor 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 5-6hk kanskje. Ikke mest å hente på en 318i dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 kjøp deg heller et dbilas innsug fra koed, så får du med en kvasskam på kjøpet. pris : 10450dkk+mva Information: - +20HK - Med Tüv - Indeholder også sportsknastaksel fra Dbilas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 kjøp deg heller et dbilas innsug fra koed, så får du med en kvasskam på kjøpet. pris : 10450dkk+mva Information: - +20HK - Med Tüv - Indeholder også sportsknastaksel fra Dbilas har kjøpt kam leeeeenge siden. lurte bare på efekten siden jeg ikke merket en shit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Satt også og kikket på kvasskammer til min motor (S38B38) på Koed.dk..er jo billigere å handle kvasskammer fra Danmark enn originale her hjemme.. Men hva annet bør byttes i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Kjøp kamsett. Med trykkere og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvor har de slikt til min motor da? Finner ikke noe annet enn kun kammene hos Koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvor finner jeg dbilas innsug? Ser jo ut som det er separate spjell pr. sylinder og greier? Hvilke motorer finnes dette til? Ser det er 6 syl på bilde, så antar det er M20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå