Mikaelft Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 Er ikke noe å tenke på engang! Ufattelig stygt med hvite og det ødelegger helheten synes jeg. Men nå skal det sies at ikke alle i verden tenker likt Skal tenke på saken:) Får modde bilen litt i photoshop og se an.
in2you Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 en utrolig fin bil du har her! eg hadde garantert snudd meg etter denne på gatå
ReiRud Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 se der ja heh..skulle kjøpt større felger vettu du har ikke tid til å hjelpe meg til helga tilfeldigvis?? skulle hatt meg en avatar (eller hva det heter) + noen bilder av bilen min på nett... skal hjem nå på onsdag så det hadde vært fint
Mikaelft Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 15" er nok på vinter det;) Det går an å fikse ja, men er usikker om jeg er i Surnadal i helga, vi får se! Ellers kan du jo sende bildene over nett / brenne på cd så tar vi det derfra. I kveld så ble stereoanlegget ferdig! Bilder kommer i morgen:)
Mikaelft Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Da ble stereoanlegget ferdig:) og bilen fikk seg nye vinterfelger. Så var det å koble spolene på sub'n til 1ohm impedans. Litt instilling av forsterker Kapping og trekking på gang.. Kappet vekk reservehjulsopplegget Rester: Resultat: Digital 1farad Stinger kondensator, har en til rett ved forsterkeren. Sett fra passasjersetet dersom man tar vekk midtputa Montering av vinterfelger, etter mye om og men kom jeg meg endelig opp på bukken Finere enn de orginale kapslene iallefall
rel0ad Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 trykk i bilen liksom? eller bare fin lyd?tenker på 2-3 sånne baki:) trur du de får plass ved siden av hverandre? nå som ud har montert liksom:)
Odland318is Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Flott prosjekttråd, måtte bare lese gjennom heeele greia, var mye Du legger sjela i bilen din forstår jeg...hehe
Mikaelft Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Joda, skrur jeg opp skikkelig så tar det ikke lange tiden før det blir ubehagelig før ørene, men et par til sånne subber hadde ikke skadet da:p Det er trykk og fin lyd:) 2-3 sånne baki skal gå fint ja, men skal du ha bassrefleks eller? Blir ikke mye igjen av ditt bagasjerom skjønner jeg;) Odland318is: Takk:) hehe, bilen får mye pleie ja;)
rel0ad Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 nei, ikke bassrefleks, da må jeg opp i så mye volum på kassene.
Mikaelft Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Ok, da skal du nok greie å få litt bagasjerom:)
ReiRud Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 greit at det er nok med 15 på vinter altså...men skal du ha den leppa på i vinter???
Mikaelft Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Ja leppa må være på leppe er forbruksbare! off jeg er så glad at jeg ikke slengte på 60/40 senking, da hadde jeg jo ikke kommet ut på veien engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå