ReiRud Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 du er gal men kult da fint føre i surnadal nå
Mikaelft Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 I Trondheim er det bare regn og elendighet bittelitt snø på veiene skader ikke.. bare artigere i rundkjøringene da;) Jaja, får trøste seg med at for hver dag som går er en dag nærmere våren!!
Bmwray Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Du har gjort mye med bilen hehe Dritfin bil Mye har alt kostet deg tilsammen sånn ca da?
Mikaelft Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 æssa, har ikke gjort så mye føler jeg:) timene går så fort atte.. Hvor mye det har kostet meg? Nææssjjj.. nok:) bilen kommer til å bli så fin atte at det ikke har noe å si:) men et par timer på jobben er det vel, men det er jo derfor jeg jobber.
B.E.E. Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Ja leppa må være på leppe er forbruksbare! off jeg er så glad at jeg ikke slengte på 60/40 senking, da hadde jeg jo ikke kommet ut på veien engang Ja, at lepper er forbruksvare kan jeg skrive under på (Har forsøkt å kjøre med 80/60 senking) Spennende prosjekttråd. Blir motivert til å gå i gang med min bil hver gang jeg kikker på oppdateringene her
Energetic Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Finere enn de orginale kapslene iallefall Er det med T227 i 15 tommer? Ble ikke så værst må jeg si. De ser mye større ut enn de er. Kan du ikke ta flere bilder med de felgene (gjerne større og bedre oppløsning)?
Mikaelft Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Ja leppa må være på leppe er forbruksbare! off jeg er så glad at jeg ikke slengte på 60/40 senking, da hadde jeg jo ikke kommet ut på veien engang Ja, at lepper er forbruksvare kan jeg skrive under på (Har forsøkt å kjøre med 80/60 senking) Spennende prosjekttråd. Blir motivert til å gå i gang med min bil hver gang jeg kikker på oppdateringene her 80/60 ? det hørest sick ut da hadde jo leppa ligget bokstavelig talt på veien:) Takk:)
Mikaelft Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Finere enn de orginale kapslene iallefall Er det med T227 i 15 tommer? Ble ikke så værst må jeg si. De ser mye større ut enn de er. Kan du ikke ta flere bilder med de felgene (gjerne større og bedre oppløsning)? Det er T227 i 15" ja:) flere bilder skal bli, skal se om jeg får knipset noen i morgen.
Mikaelft Skrevet November 21, 2006 Forfatter Skrevet November 21, 2006 Jaja, da blir det EU-kontroll tirsdag neste uke.. Spørs om jeg kommer meg nedi hullet der man får testet bremsene :S
Mikaelft Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 Bilen ble EU-godkjent i dag, jippi:) Målt avgass: 0.01 : er det bra/dårlig?
Rotty Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Bilen ble EU-godkjent i dag, jippi:)Målt avgass: 0.01 : er det bra/dårlig? Grattis jeg liker E36 cab faktisk mye bedre en e30 cab, den her så jæ...skl strøken ut. liker hartoppen best men en slik en du har hadde vært noe for meg å leste mange sider nå men denne strofen den sier meg ikke så mye "Så var det å koble spolene på sub'n til 1ohm impedans. " hehe når det kommer til anlegg er jeg dum som den blondina jeg ble født som.. grunnen til at jeg lurer er at jeg oxo har 2 subber baki og når du sier dette begynner jeg lure om det er mere en å bare koble de rett på forsterkern. eller kansje du kan forklare litt nærmere hva du mener PLZ?. sorry teite spm mitt men ble litt nysgjerrig på dette. P.S den bobla di hadde bra ekstrautstyr
Mikaelft Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 Bilen ble EU-godkjent i dag, jippi:)Målt avgass: 0.01 : er det bra/dårlig? Grattis jeg liker E36 cab faktisk mye bedre en e30 cab, den her så jæ...skl strøken ut. liker hartoppen best men en slik en du har hadde vært noe for meg å leste mange sider nå men denne strofen den sier meg ikke så mye "Så var det å koble spolene på sub'n til 1ohm impedans. " hehe når det kommer til anlegg er jeg dum som den blondina jeg ble født som.. grunnen til at jeg lurer er at jeg oxo har 2 subber baki og når du sier dette begynner jeg lure om det er mere en å bare koble de rett på forsterkern. eller kansje du kan forklare litt nærmere hva du mener PLZ?. sorry teite spm mitt men ble litt nysgjerrig på dette. P.S den bobla di hadde bra ekstrautstyr Hei takk for hyggelige kommentarer. Det er egentlig bare å koble de rett på ja, men jeg har en digitalforsterker som klarer 1ohm. Og subben min har 2 spoler. Kanskje denne linken forklarer det bedre:) http://www.rockfordfosgate.com/rftech/w ... 2+ohms+x+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå