Rotty Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Takker ble klokere og en nyttig link lagt til på fav
ReiRud Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Er du ikke ferdig med å lastened bilen din enda?? skal vel få litt vekt-økning min å i jula..skal forhåpentligvis ta noen bilder da...skal du være hjemme i jula så du kansje kan hjelpe meg med å få til ei prosjektside her på forumet?? har også byttet til meg felgene Christian Saltrø hadde på sin...19" blir dyrt å leke med
Mikaelft Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Hehe:) Blir hjemme i jula ja, drar vel hjem den 22'e tenker jeg. Da kan jeg hjelpe deg:) De ble sikert nice hva fikk han da?
ReiRud Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 ok...tror jeg kommer hjem den 15. han fikk 18" BMW felger...mange eiker, de jeg hadde på 325`n å den siste 318is`n i sommer...
Mikaelft Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 Hvorfor går han ned i størrelse?
ReiRud Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 er dyrt med dekk sa han... jeg som maste om å få kjøpe de da!! skal kjøpe meg m3 felger for å drifte med nå...innser at det blir litt vel å drifte med 19"
ReiRud Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 hmm...er lite flink til å ta bilder jeg....men flink til å jobbe da, jobbet til 5 natt til i dag, har matpause nå 00.03 blir sikkert ingen prosjekt-tråd på meg, men kansje en "show-off" tråd hjelper meg med det du?? er på vei sammen igjen nå...skal montere eksos og noe småtteri så er jeg klar for oppstart
Mikaelft Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 Ta litt bilder underveis da? Med telefonen f.eks Skal hjelpe deg jeg ja!! Får håpe det blir nå!!
ReiRud Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 skal ta noen nå... får håpe bilen funker uten barnesykdommer det med data får vel du til
ReiRud Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 da har jeg vært på test-runde 3 "barnesykdommer" som skal fixes umiddelbart...da blir den god mangler bare oljetrykksmåler og turbotrykksmåler nå...kommer snart
ReiRud Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 tja funker da greit...men jeg får ikke kjørt nok..drar i morgen...
Mikaelft Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 Ja da ble det bestilt nye bremseklosser frem og bak (og nye slitasjevarslere), Greenstuff som er kjent for å støve lite, vil jo ikke at de nye felgene skal bli støvet ned:) Og det ble innkjøp av en subwoofer til, bruker den samme kassen (2 i lukket kasse krever like stor som 1 i bassrefleks), så det er bare å kappe ut et hull i front. Hvilke felger det blir er fortsatt ukjent, finner jo ingen som er tøffe i 18" Og her er bilen per dags dato med vinterfelger.
ReiRud Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 hva med racinghart felger??? 5 eller 6 eiker i svart og sølv/chrom kant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå