Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Det kan hende, men ikke alle er interresert i å kjøpe seg felger til 7000,- stykket!
Mikaelft Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 Begge de går an ja. Netting ja.. får se hvordan det blir i photoshop først, må vel ha sorte nyrer og da.
Mikaelft Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 Hvor brede felger kan jeg egentlig ha orginalt? Tenker på valsing og bredde på dekk, tenkte å bruke 225 dekk (siden det er det som står i vognkortet)
Widejuggao Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 kan ha vertfall ha 10" breie med 245/35/17 dekk selv hadde jeg jeg inpress 18 på mine 10" har og sett dem med 10.5" inpress 20 med kun vals
ReiRud Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 jeg er her ja Min mening om felger til deg Mikael...kjøp noe det går ann å kjøre med, siden du kjører endel på dårlig vei...+ litt kvalitet pga vei-standard! Er lykkelig om dagen...det er snø-veier og jeg har snakket med noen karer på BT om godkjenning av TURBO
Mikaelft Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 Fikk inn en ny sub i helgen:) Saget hull til den nye subben Var litt uheldig med at jeg saget ut et for stort hull først.. så jeg måtte fikse ei helt ny frontplate. Kobling av spolene så forsterkeren "ser" 2ohms belastning. Skruving og herjing på stua midt på natta Da såg det klart ut og det er tid for montering Ble jo ganske bra.. monterte 1kg brannslokningsapparat Det var GLATT når jeg skulle kjøre hjem til kjære Trheim gitt... måtte grave ned 2 spor til asfalten for å så fylle de med kalk, da kom jeg meg lett opp bakken
Håvard ///M3 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Hvor brede felger kan jeg egentlig ha orginalt? Tenker på valsing og bredde på dekk, tenkte å bruke 225 dekk (siden det er det som står i vognkortet) Ganske bredt. Jeg har 9*19 foran med 235/35 og det går helt greit. Bak har jeg (et 37?) 9,5*19 med 265/30 og det subbet så vidt det var før jeg valset 10-15mm. har du 255 eller 245 på 9" felg med samme inpress er ikke subbing noe problem.
Mikaelft Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Skrevet Mars 16, 2007 I dag fikk jeg endelig diagnoseutstyret mitt fra Kina, komplett med interface og kabler Programvaren hadde jeg fra før. Men de nye bærbare pc'ene har ikke COMport, så jeg måtte kjøpe inn et PCMCIA RS-232 kort så var saken i orden Interface'n er oppkoblet og alt er som det skal. Og endelig kom bremsene (EBC Greenstuff, less dust, more bite) og bremseslitasjevarslerne fra Lynnfield i Massachusetts fra de forente stater. Så var det å finne ut hva som gjør at airbag lampa lyser i 30 sekund... Feilmeldingen ble slettet og det ble sjekket om det fortsatt var noe feil. Sikkert en luring som har mekket litt og ikke nullstilt airbagen etter seg. Her og fant jeg litt feil i instrument cluster, feilmeldingene ble slettet og det ble kjørt en test for å sjekke om alt var som det skulle. Og alt var rett Til slutt kjørte jeg alle tester som var, og alt ser bra ut ZKE / ZVM (central body electronic) reagerer på at jeg har ettermontert alarm.. så derfor får jeg opp en feilmelding om at låsesystemet er ikke som det skal, så det er ikke noe å bry seg om. Når det står "module does not respond" så er det fordi at bilen ikke har de sensorene, hadde jeg derimot hatt en 2005 modell hadde jeg fått informasjon om alle modulene.
nune Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Flott tråd du har hær... og nydelig bil... er villig til og kjøpe den av deg jeg. men lurte bare på hva du ga for greenstuff bremsene? 0g hvor du kjøpte de?'
ReiRud Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 vært stille en stund nå Mikael... skal vi ta bilder av bilene våre sammen eller?? holder på med "vår-klargjøring" i skrivende stund
Mikaelft Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Takk skal du ha nune, Kjerra mi er nok ikke til salgs ennå gitt Betalte vel 13-1400,- for bremsene med frakt og greier, kjøpt fra HSM Motorsport bilgal-ja: Det kan vi vettu, bare vent litt til da, skal skifte bremsene, lakkere kaliprene røde og ha på sommerfelger i påska og polering, da kan vi ta vårbilder
Mikaelft Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Det ble litt vassen kvalitet med mobiltelefon Prøvemontering av de nye EBC greenstuff bremsene før nedpussing og lakkering av kaliper. Montering av EBC Turbogroove skivene blir vel en gang i sommer. Og det ble montering av nye slitasjevarslere når jeg først var i gang, de var så billige atte Og der ser man låsebolten jeg glemte å ta ut.. så den ligger vel på veien et sted
Mikaelft Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Argh, det snør jo noe jævli!! Kommer meg ikke noe sted med bilen, kanskje jeg la om litt for tidlig til sommerdekk må vel ta bussen tilbake til byen da...
Mikaelft Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Ser ut til at disse felgene blir bestilt: 18x8" med 225/40/18 frem, 18x9" med 265/35/18 bak Offset +38(innpress?) Noen som vet om jeg må valse??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå