Mikaelft Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Å få på stylingen først og fremst:) Litt lenger frem i tid er fetere felger. Kanskje lambo dører?
Mikaelft Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Hehe... blir nok andre ting før lambo dører. Men har lyst på M-lister.
Haug Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Kast vekk planene om lambodører og bruk penger på noe annet bra på bilen Ellers en veldig pen cab!
Mikaelft Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 Argh, lakkereren min har ferie så stylingen blir ikke lakkert før om 2-3 uker Får se om jeg finner noen annen som kan gjøre jobben..
Morten318 Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Argh, lakkereren min har ferie så stylingen blir ikke lakkert før om 2-3 uker Får se om jeg finner noen annen som kan gjøre jobben.. kjipt.. venter på fangeren min foran nå selv.. håper å få den i helgen.. blir gal av å vente.. hehe.
ReiRud Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 har du ikke fått lakkert enda leverte bilen forrige torsdag jeg...driver å monterer nå Kjekt med kontakter vettu
Mikaelft Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 Fikk delene ei helg for sent, ellers så hadde vel alt vært montert nå Hvilken kontakt da? Hater å vente på sånne ting som dette:(
Mikaelft Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 Da har det kommet tåkelys i klarglass (chrystal clear) hvordan er de festet i frontspoileren da? Vil gjerne ha litt monteringstips for å underlette jobben:)
ReiRud Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Søyset lakkerte til meg... og lyktene passet bra Skal du ha hjelp til å montere tåkelysa,kontakt meg
Mikaelft Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Skrevet Juli 15, 2006 Ah, ble det billigt eller? (svart jobb?) Fint at de passet;) Ja du kan jo ta deg en tur når jeg skal til å montere.. blir vel i morgen.
Mikaelft Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 I helga har jeg gjort en del.. Skiftet litt instrumentpærer:) Sendt tilbake den ekle frontleppen jeg fikk (som ikke passet) Den nye frontleppen har kommet:) Har og montert netting i frontspoiler og montert de nye tåkelysa.. legger opp bilde senere i kveld. Så nå ligger alt av styling og venter på at lakkereren kommer hjem fra ferie.. nesten som julkveld dette..
TCCW Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Leste på bilforumet at du hadde volvo før, og at volvo-folka mente du kom til å angre på å kjøpe BMW, hva er dommen? Pen bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå