Mikaelft Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 Ringte GS i dag.. og problemet er ikke noe klips eller sånt. Det er bremseklossen som det er feil på sa han, det skulle være noe på den som gjør at den er i ro.. men tydeligvis er det borte.
Lilla Coupe Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Gitter skal være blanke:) blir kjedelig med mye svart. LItt krom hær og dær gjør bilen mye råere å ser dyrere ut. Syns mye svart på BMW ser billig og kjedelig ut. Altfor mange orginale mørke E36 rundt om kring....
Mikaelft Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 Andre type blinklysglass foran er bestilt, uten den slemme "koppen" som skjuler blinklyspæra:)
Håvard ///M3 Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Gitter skal være blanke:) blir kjedelig med mye svart. LItt krom hær og dær gjør bilen mye råere å ser dyrere ut. Syns mye svart på BMW ser billig og kjedelig ut. Altfor mange orginale mørke E36 rundt om kring.... Totalt uenig i at gittere i fangeren skal være blankt. Det skal være svart og orginalt! Ser X antall ganger finere ut!
Mikaelft Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Diverse har skjedd. Har montert M3 speil, montert sideskjørt, montert øyelokk og montert de nye blinklysglasse. Og jeg har levert M-lister til lakkering. Samt har jeg kjøpt en bakpotte (DTM) med 2x utblås. Bakskjørtet blir montert etter jeg har fått montert den nye potta, der trengs det litt modifikasjoner... som vanligt..
ReiRud Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 ser du begynner å få "i orden" bilen nå var du på gatebilfestivalen?? der var det en råååå e-36 cab...!! sikkert sett den da...
Mikaelft Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Begynner å bli noe nå ja:) Nei jeg var ikke der, måtte jobbe, grrr Har sett bilde av den ja, den er jo bare sick:p hehe
Mikaelft Skrevet August 10, 2006 Forfatter Skrevet August 10, 2006 Øyelokk, nye blinklysglass, GT leppa, M3 frontlist og sideskjørt er montert nå
Mikaelft Skrevet August 11, 2006 Forfatter Skrevet August 11, 2006 Jepp det stemmer. Har ikke med meg lyktene nei glemte de i trheim. Skal du selge bilen din?
ReiRud Skrevet August 11, 2006 Skrevet August 11, 2006 ok...tja..vurderer det,men tror det blir så jeg beholder den skal inn i militære på onsdag,kjekt å ha bil å leter etter manifold for turbo...vet du om noe??
Mikaelft Skrevet August 11, 2006 Forfatter Skrevet August 11, 2006 Nye bilder:) Litt dårlig kvalitet.. komprimerte de litt mye Bilder bakfra kommer når den nye potta og hekkskjørtet er på plass:)
Mikaelft Skrevet August 11, 2006 Forfatter Skrevet August 11, 2006 ok...tja..vurderer det,men tror det blir så jeg beholder den skal inn i militære på onsdag,kjekt å ha bil å leter etter manifold for turbo...vet du om noe?? Å faen, hvor skal du da? Har du penger til å vedlikeholde bmw 318is turbo med militærlønna da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå