Mikaelft Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Njæsj... unødvendig luftmotstand;)
Mikaelft Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 Da er det kjøpt inn 6.5"*15"vinterfelger, det vil bli brukt piggfrie vinterdekk. Kjøpte felger av type T-227 Og hjulbolten til låseboltene har forsvunnet på en mystisk måte, meen, stakk til en BMW forhandler og kjøpte inn ny.
ReiRud Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 hehe fjortisene veier ikke mye nei...men må ha turbo uansett blir bra med subben der da! har tatt ut anlegget bak jeg...2xpioneer 3000w subber..veier for mye vettu, går ikke fort nok for meg da
Mikaelft Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 Neinei, man tar ikke UT stereoanlegget;)
ReiRud Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 jojo..seff gjør man det skal det gå fort så trenger man ikke så mye donk donk
Anni85 Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Fin bil! tipper du gleder deg til sommeren.. ned med taket, ei berte ved siden av deg, og bare cruise rundt Det er livet!!
Tiller Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Fin bil! tipper du gleder deg til sommeren.. ned med taket, ei berte ved siden av deg, og bare cruise rundt Det er livet!! Helt enig med røkka der, det er livet om sommeren! Gleder meg som en unge selv:-)
Mikaelft Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 Jaa, gleder meg!!=) denne uka blir vel stereoanlegget ferdigt, juhu. Men faen så glatt det er med sommerdekk :S
Mikaelft Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 Litt glad med sommerdekk for tiden, så kjørte til biltema og kjøpte jekk og litt diverse siden alt verktøy ligger hjemme i Surnadal etter en mislykket hjemtur på søndag der jeg måtte snu etter å ha kjørt halve (6mil), det kom litt mer snø enn jeg trodde:) Vinterfelgene som er bestilt.. 15" med piggfrie dekk Off bilen ble lav med 15", skrappet ned på det lille der :s Om dagene er jeg i full gang med stereoanlegg, fikk lagt signalkabel i dag + noe fiksing.
StrexX Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 en av de bedre E36 cab'ene jeg har sett... pen "orginal"stand.. litt styling.. ikke for mye.. nesten perfekt litt lav bare men det har du sikkert skjønt:P liker det du har gjort på bilen, med tanke på detaljer.. nice nice!
Mikaelft Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Takk takk, godt å høre!! Det er mye rar styling ute og går til E36, gjelder bare å se for seg hva som kommer til å se best ut:)
Kjetil 323i E36 Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Har da blitt en kjempe bil dette! Nå er det bare SVART NETTING som mangler (og motor viss man skal pirke)
Kjetil 323i E36 Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Er ikke noe å tenke på engang! Ufattelig stygt med hvite og det ødelegger helheten synes jeg. Men nå skal det sies at ikke alle i verden tenker likt
Mikaelft Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 Mens andre er ute og drikker og finner seg kvinnfolk sitter jeg hjemme å mekker subkasse i senga mi Opplining av plater Trelim og skruving Sikaflex Frontplaten blir fikset i morgen. Og muligens blir kassen trekt. Borrmaskinen venter på en ny dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå