Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det kjøpt inn 6.5"*15"vinterfelger, det vil bli brukt piggfrie vinterdekk.

Kjøpte felger av type T-227

Og hjulbolten til låseboltene har forsvunnet på en mystisk måte, meen, stakk til en BMW forhandler og kjøpte inn ny.

Skrevet

hehe :D fjortisene veier ikke mye nei...men må ha turbo uansett :wink:

blir bra med subben der da! har tatt ut anlegget bak jeg...2xpioneer 3000w subber..veier for mye vettu, går ikke fort nok for meg da :twisted:

Skrevet

Fin bil! tipper du gleder deg til sommeren.. ned med taket, ei berte ved siden av deg, og bare cruise rundt :D Det er livet!! 8)

Skrevet
Fin bil! tipper du gleder deg til sommeren.. ned med taket, ei berte ved siden av deg, og bare cruise rundt :D Det er livet!! 8)

Helt enig med røkka der, det er livet om sommeren! Gleder meg som en unge selv:-)

Skrevet

Litt glad med sommerdekk for tiden, så kjørte til biltema og kjøpte jekk og litt diverse siden alt verktøy ligger hjemme i Surnadal :( etter en mislykket hjemtur på søndag der jeg måtte snu etter å ha kjørt halve (6mil), det kom litt mer snø enn jeg trodde:)

vinter_sommerdekk.jpg

Vinterfelgene som er bestilt.. 15" med piggfrie dekk

vinterfelg.jpg

Off bilen ble lav med 15", skrappet ned på det lille der :s

lav_bil.jpg

Om dagene er jeg i full gang med stereoanlegg, fikk lagt signalkabel i dag + noe fiksing.

signalkabellegging.jpg

Skrevet

en av de bedre E36 cab'ene jeg har sett... pen "orginal"stand.. litt styling.. ikke for mye.. nesten perfekt ;)

litt lav bare :P men det har du sikkert skjønt:P

liker det du har gjort på bilen, med tanke på detaljer.. nice nice!

Skrevet

Mens andre er ute og drikker og finner seg kvinnfolk sitter jeg hjemme å mekker subkasse i senga mi :)

Opplining av plater

subkasse4nov1.jpg

Trelim og skruving

subkasse4nov2.jpg

Sikaflex

subkasse4nov3.jpg

Frontplaten blir fikset i morgen. Og muligens blir kassen trekt.

subkasse4nov4.jpg

Borrmaskinen venter på en ny dag :)

subkasse4nov5.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...