Neonlars Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Denne boksen ble jeg også tatt av for en mnds tid siden, i en russebil!! hehe.. fikk heldigvis bare 1600kr, men har ikke sett mye til den regningen ennå.. Korleis kan du vite at du fekk berre 1600kroner i bot dersom du ikkje har fått rekninga enda? Eg vart tatt i samme boks 17.mai morgon... hadde 85 på speedometet og den blinka... Vart visst målt til 88km/t og 1600kroner i bot... Du vil nok få 2600kroner i bot, og den kjeme nok i posten 2 veker etter datoen du vart tatt! Eg og var usikker på om den tok meg, sia den blinka så seint, men der tok eg feil gitt... Den blinke visst seint! Fordi bilen er registrert på en kamerat, og purken ringte han å lurte på hvem som hadde kjørt bilen. Dermed sendte de et brev på meg der jeg måtte godta forelegget på 1600kr, men har ikke fått regningen ennå. Er vel sikkert en 3ukers tid siden jeg godtok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 er det noen her som kjører veien rv4 fra gjelleråsen og mot hadeland, er 2 fotobokser der i begynnelsen av veien kommende fra gjelleråsen som er herpa, du kan se at det er bare hull der borte der kamera skulle vært, men tok ikke sjansen likevel, bremsa for det. noen rånere som ble blinka og som hevna seg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 Liten update. Fikk brev i posten i dag. de hadde målt meg til 87 i 80 sonen, så jeg fikk en bot på 1600. Så selv om det er surt å få bot, så slipper jeg billig unna, er ikke sjeldent man har 7 km.t +++ over fartsgrenen. har hørt om MANGE som har fått MYE mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Liten update.har hørt om MANGE som har fått MYE mer. Da kan du legge meg til den listen, fikk 11000,- var forøvrig på listen i en artikkel i AN.no i dag, 9 juni (mann 30) = Meg http://www.an.no/nyheter/article2205792.ece (Edit: Ikke jeg som fyllekjørte, er på listen over fartsovertredelsene) Moralen er: Hold fartsgrensene folkens.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Liten update.har hørt om MANGE som har fått MYE mer. Da kan du legge meg til den listen, fikk 11000,- var forøvrig på listen i en artikkel i AN.no i dag, 9 juni (mann 30) = Meg http://www.an.no/nyheter/article2205792.ece Moralen er: Hold fartsgrensene folkens.!!! Fysh for kjøring da Deep Dish.. Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Vist du må vente over ein mnd, trenge du ikkje å betale.. Hoksa ikkje kor eg las det henne :S Det er bare kødd, advokaten min sa at det var over 3 år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 de prikkene betyr no null og niks hvis du ikke er notorisk fartstulling. "Dersom man får åtte prikker i løet av tre år vil det medføre tap av førerretten for normalt seks måneder". Prikker betyr noe faktisk. Mista akkurat lappen, hadde 1 prikk, fikk 3 ekstra månder for den. Har du 2 prikker får du opp til 5 månder ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå