maartn Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Som topic sier, dekktrykk som er anbefalt ved 205/55-16 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Kommer helt ann på hvilken bil du skal ha de på, og om det er framme eller bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Står jo hvilken bil jeg har i signaturen. Og jeg må jo vite lufttrykk både framme og bak. På bensinstasjoner og i manualen osv står det ikke lufttrykk med min dekk dimensjon nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 det står vel på et klistremerke som sitter på dørstolpen i førerdøra. i mine 225/50-16 dekk har jeg 35psi foran og 40 bak. syns det funker greit. prøvde med 40 foran også men det ble ikke noe suksess.. er bare å prøve seg fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 ca 2.2-2.4 bar.. er vel ca det samme som paulsen sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 følte det med ble nokså "hardt" liksom med 2.3 bak og 2.1 foran.. er en del hull og dritt i veien her, og da hørtes det nesten litt vondt ut for dekka.. (om dere skjønner;D) , men er det ingen her med samme dekk dim som vet hva det skal være ut i fra "boka" ? Det jeg ikke vil er å slite dekka skjevt osv med for høyt trykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg ville hatt 2,2bar bak og minst 2bar foran.. Siden du har 50profil, så er det jo på en måte lavprofil. Og man kjøper jo lavprofil så det skal bli stivere og hardere.. selv kjører jeg 215-40-17 på 8" felg med 2,8bar foran og 3,1-3,2bar bak... Syns det funker best.. Opplevde at dekkene ble slitt innerst bed 2,2bar bak. nå men 3,2bar sliter dekket helt jevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå