mhane Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Du verden "bmw_728i", nå har jeg sett det også. Skal kikke innom den siden for å se hvordan det går. Er spent på hvordan dette vil fungere i praksis. Må si jeg er meget skeptisk... Hvis du har så god tid så kan du gjerne få fikse Ninja'en min i samme slengen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Heh.. ser ikke ut som kjedet ditt passer innpå tannhjulene på sykkelen? Joda! Jeg var litt skeptisk til om det ville passe først, men det passet perfekt imellom taggene!! På bildene er det veldig slakkt, og heller ikke festet der det skal være.. Hadde ikke fått påplass clutchen og det tannhjulet somskulle være på motoren på de bildene, så derfor er bare kjedet hengt oppe på siden av motoren for ikke å subbe neddi bakken mens jeg venter på delen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Det der var bra gjort! Steike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Du verden "bmw_728i", nå har jeg sett det også.Skal kikke innom den siden for å se hvordan det går. Er spent på hvordan dette vil fungere i praksis. Må si jeg er meget skeptisk... Hvis du har så god tid så kan du gjerne få fikse Ninja'en min i samme slengen.... Du, det gjør jeg gjerne Har jo restaurert lettsykkelen min fra før av! Så det burde ikke bli noe problem! Her kan du jo se prosjekttråden min anngående lettsykkelrestaureringa mi: http://gatebilforum.diskusjonsforum.no/ ... out39.html Den sykkelen er faktisk ganske sjelden, og jeg vet kun av 2 slike sykkler i tromsø! Den ene har jeg, og den andre har jeg sett litt her og der, men ellers har jeg aldri sett flere eksemplarer! Det ligger ikke mange av de på autodb heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Hahah Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 HA HAA, blårøyk med tråsykkel, drit rått . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå