Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skriver de M3 i annonsen!? sånn irriterer meg sykt mye!

Fordi de ikke har peiling. Ikke er det noe bra annonse heller.. Er aldri "alt for mye å skrive". Han må jo uansett fortelle "hva som er gjort" før eller senere. DET irriterer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi han ikke vet hva som er gjort.. Hmm..

Har fulgt med på denne lenge.. Om det er noen her inne som er interessert, er det bare å spørre..

Tror uansett han skal slite lenge med å få solgt den til den prisen, når han ikke dokumenterer det på samme måte som meg. Kan opplyse om at da jeg la den ut til noenlunde samme pris, var det egentlig overraskende mange forespørsler. Da jeg solgte den gikk den faktisk til mer enn hva jeg ba om i utgangspunktet, så prisen er vel forsåvidt ikke helt gal i forhold til det..

Så kan jeg jo også opplyse Joher om at det etter en egen diskusjon her på forumet ble satt en pris på bilen til ca 130 000... Den prisen er vel ca 70 000 over vanlig pris på en standard 325i E36 i grei stand. Og ca 70 000 kroner under påkost..

Edit: Jeg mener faktisk bilen er salgbar til den prisen om han dokumenterer litt bedre... Dersom markedet er av samme art som for 6 mnd. siden, ser jeg for meg at det er mulig å oppnå den prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver de M3 i annonsen!? sånn irriterer meg sykt mye!

Fordi de ikke har peiling. Ikke er det noe bra annonse heller.. Er aldri "alt for mye å skrive". Han må jo uansett fortelle "hva som er gjort" før eller senere. DET irriterer meg...

Enig. Det er like irriterende som en annonse uten bilder av bilen man skal selge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil. Dette er jo en bil som er "kjent" i BMW miljøet vil jeg påstå. Får håpe neste eier beholder bilen en stund å tar vare på den. Verdien vil ikke holde hvis bilen får 10 eiere på 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...