Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Den var jo allerede gjennomrusta i karrossen når den ble solgt vel..

syntes du skal vite litt fakta før du slenger ut sånt dritt!!

Det ble sprekk i limet (dårlig lim som var litt for hard i forhold til vridningene i karroseriet på en sedan kontra coupe) som lakkereren brukte, slik at det sprakk og slikt i fugene, men det ble fikset i Kevins eie... Hva folk har gjort, ikke gjort i ettertid, trenger du ikke å spekulere i her!

Men enig i at den ikke burde bli brukt på vinterstid og slikt, MEN, nå er det ikke lenger samme eier, så folk må jo gjøre som de vil igrunn... hvis de vil kaste ut penger på simpel vintermoro, er det vel opp til hver enkelt...

Synd for Kevin å se drømmebilen hans går slik i "oppløsning" men det var til syvende og sist hans valg å selge den til fordel for hus etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte meg det, når eg var i forhandlinger med han så fekk eg bilde av det han ikkje var fornøgd med på bilen. Det var sprekk i eit sideskjørt, eit eller anna på taket, nokke smått med stigtrinnet på førar sida og matt motordeksel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Den var nok ikke gjennomrusta, og de tinga jeg påpekte i salgsannonsen var vel egentlig ikke noe spesielt å tenke på;)

Har bilinteresse enda, men nå på ett litt annet nivå.. Er veldig glad for at bilene starter å gå hver morgen kan du si, men det er mye bruk, og lite show for tiden :)

Jeg kjenner ikke spesielt mye til noen følelser med at den blir brukt som vinterbil. Det er klart, den var i fantastisk stand til 91' modell å være, og den var virkelig strøken når den var i mitt eie, men som Mysild nevnte er jo dette nå ett tilbakelagt kapittel :) Er fortsatt titt og ofte innom Bimmers da :)

I dag har jeg vært på Luciafrokost i barnehagen.. Datteren min er allerede over 1 år gammel.. Merkelig hvordan man endrer perspektiv og fokus i livet når man får barn.. ;)

304041_10150855788250576_876935575_20903758_205441654_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo allerede gjennomrusta i karrossen når den ble solgt vel..

Det ble sprekk i limet (dårlig lim som var litt for hard i forhold til vridningene i karroseriet på en sedan kontra coupe) .

Sedan har mindre vridninger i karrossen enn coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo allerede gjennomrusta i karrossen når den ble solgt vel..

Det ble sprekk i limet (dårlig lim som var litt for hard i forhold til vridningene i karroseriet på en sedan kontra coupe) .

Sedan har mindre vridninger i karrossen enn coupe.

Ehhh... to dører ekstra? du tror ikke det gjør litt med torsjonen i karroseriet? taket forsterker bedre på en coupe enn en sedan, dessuten, vekten av dørene, på hengslene skaper mer vridning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, selfølgelig er det det...

Sedan er mer stiv gjevnt over pga mer stål og mer kromming av stålet, det er korrekt, MEN når det kommer til disse bilene, som faktisk har slikt kit, er det på coupe, og de har ikke disse problemene (ihvertfall de jeg har hørt om)

Bare se på bilene som bmw brukte til racing selv... var vel ikke mange sedaner å se ute på banen?! var det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, selfølgelig er det det...

Sedan er mer stiv gjevnt over pga mer stål og mer kromming av stålet, det er korrekt, MEN når det kommer til disse bilene, som faktisk har slikt kit, er det på coupe, og de har ikke disse problemene (ihvertfall de jeg har hørt om)

Bare se på bilene som bmw brukte til racing selv... var vel ikke mange sedaner å se ute på banen?! var det vel?

BMW har vel brukt mest sedan enn coupe i racing de siste tiårene. E36, E46 og E90 (DTM/WTCC etc.) har alle blitt brukt som sedan. Det er vel mest racingserier i USA og langdistansecup`er på Nürburgring som de har brukt coupe.

Litt usikker på hvordan tallene er på E36, men på E30 så er sedan stivere enn 2-dørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...