Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!

Anbefalte innlegg

• Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Heheh, budsjett og bil gennerelt kræsjer... Derfor jeg ikke har noe budsjett, men så kommer jeg vel sikkert asldri til å bli ferdig heller.. går bare møkka treigt med alt.

du må få laget deg en tråd du! ;-)

hehe, å da blir den ferdig fortere?;) Hehe.... Ja, jeg skal få gjort det;) Må bsre vente til sommeren, så jeg kan få lurt kevin til å ta noen fete bilder av den;) hehe...

Vegard var nede og prøvesatt stolene i går.. :D

Viste han samtidig nye objektivet og nye trefots-stativet jeg kjøpte i forrige uke.. :D

Hehe, ja var å testet stoler i går;) Kan ikke si noe annet enn :D

Skrevet

Hehe... Det er ikke mitt problem så jeg tenker i grunn ikke så mye over det..

Han gjør sånt annehver dag, så er vel få som er bedre til den vurderinga enn han selv ;)

Er værre med tresjiktslakk vegard

Skrevet
Hehe... Det er ikke mitt problem så jeg tenker i grunn ikke så mye over det..

Han gjør sånt annehver dag, så er vel få som er bedre til den vurderinga enn han selv ;)

Er værre med tresjiktslakk vegard

Hehe, ikke nevn det en gang;) Neida, han traff sinnsykt godt forige gang. Så jeg har trua nå også;) Han skal få med noen deler og lakke mot da 8)

Skrevet

Helsiken for en rå bil! :) husker jeg så denne på gatebil i sommer også 8) liker at ikke alle skal følge "M-styling boken helt ut", at noen tør og gjøre litt forskjell/lage en bil som skiller seg litt mer ut :) vuderer også selv å montere M5 gjeller på min e36 coupe, vanskelig og montere eller? :D

Skrevet

Jo takk skal du ha :D Har prøvd å følge en middelvei å plukke slik at flere syns det kan være pent..

M5 gjellene kan jo være litt tricky.. De kommer i 3 deler.. Første du gjør er å skjære ut hull i fremskjermen.. Dette gjør du med fremskjermen demonert.. Deretter limer du ene delen fast fra innsiden.. Så er det å slipe finslipe skjærekanten igjen sllik at den går jevnt med del 1. Deretter sparkler du den lille "sprekken" i overgangen mellom skjermen og del 1.. Etter dette er det lakkering..

Etter lakkering skal del 2 skrues i del 1, også klipses gjellene på plass igjen i del 2..

• 2 weeks later...
Skrevet

Arg.. Frustrasjon #-o

1. Bilen står fortsatt på lakkering.. Har vært nede og sett, og de har begynt på døra og problemene der.. Hva de skal gjøre med resten var tirsdag i forrige uke, enda uavklart.. Har ikke hørt noe etter dette..

2. Bestilte bilpleiepakke den 12. mars fra en nettbutikk i Norge.. Og den er fortsatt ikke kommet.. Og det er kanskje det som plager meg MEST for tiden.. *arg*

Skrevet

Ny update:D

1. Pakken med bilpleie har enda ikke kommet, men det gjør jo ingenting, for har ikke noe bil heller :D

2. Har kjøpt M-tech ratt av M3Yngve.. Gleder meg til å få det. Får se om noen får trekt det opp i alcantara;)

3. Gt splitters er bestilt. Skal prøve å se hvordan det blir :D Tror desverre ikke det blir lavt nok..

Skrevet

Jo, men som jeg har sagt før mister Sondre, så er det ikke noe fint når sideskjørtene er lavere enn fangern :D

Se for deg rieger skjørt fra siden, som bygger 1 cm lengre ned pga. skjermene som går over skjørtet..

Det er så vidt at GT-leppa flukter likt med skjørtet vettu :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...