Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heheh, budsjett og bil gennerelt kræsjer... Derfor jeg ikke har noe budsjett, men så kommer jeg vel sikkert asldri til å bli ferdig heller.. går bare møkka treigt med alt.

du må få laget deg en tråd du! ;-)

hehe, å da blir den ferdig fortere?;) Hehe.... Ja, jeg skal få gjort det;) Må bsre vente til sommeren, så jeg kan få lurt kevin til å ta noen fete bilder av den;) hehe...

Vegard var nede og prøvesatt stolene i går.. :D

Viste han samtidig nye objektivet og nye trefots-stativet jeg kjøpte i forrige uke.. :D

Hehe, ja var å testet stoler i går;) Kan ikke si noe annet enn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det er ikke mitt problem så jeg tenker i grunn ikke så mye over det..

Han gjør sånt annehver dag, så er vel få som er bedre til den vurderinga enn han selv ;)

Er værre med tresjiktslakk vegard

Hehe, ikke nevn det en gang;) Neida, han traff sinnsykt godt forige gang. Så jeg har trua nå også;) Han skal få med noen deler og lakke mot da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsiken for en rå bil! :) husker jeg så denne på gatebil i sommer også 8) liker at ikke alle skal følge "M-styling boken helt ut", at noen tør og gjøre litt forskjell/lage en bil som skiller seg litt mer ut :) vuderer også selv å montere M5 gjeller på min e36 coupe, vanskelig og montere eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk skal du ha :D Har prøvd å følge en middelvei å plukke slik at flere syns det kan være pent..

M5 gjellene kan jo være litt tricky.. De kommer i 3 deler.. Første du gjør er å skjære ut hull i fremskjermen.. Dette gjør du med fremskjermen demonert.. Deretter limer du ene delen fast fra innsiden.. Så er det å slipe finslipe skjærekanten igjen sllik at den går jevnt med del 1. Deretter sparkler du den lille "sprekken" i overgangen mellom skjermen og del 1.. Etter dette er det lakkering..

Etter lakkering skal del 2 skrues i del 1, også klipses gjellene på plass igjen i del 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arg.. Frustrasjon #-o

1. Bilen står fortsatt på lakkering.. Har vært nede og sett, og de har begynt på døra og problemene der.. Hva de skal gjøre med resten var tirsdag i forrige uke, enda uavklart.. Har ikke hørt noe etter dette..

2. Bestilte bilpleiepakke den 12. mars fra en nettbutikk i Norge.. Og den er fortsatt ikke kommet.. Og det er kanskje det som plager meg MEST for tiden.. *arg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny update:D

1. Pakken med bilpleie har enda ikke kommet, men det gjør jo ingenting, for har ikke noe bil heller :D

2. Har kjøpt M-tech ratt av M3Yngve.. Gleder meg til å få det. Får se om noen får trekt det opp i alcantara;)

3. Gt splitters er bestilt. Skal prøve å se hvordan det blir :D Tror desverre ikke det blir lavt nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men som jeg har sagt før mister Sondre, så er det ikke noe fint når sideskjørtene er lavere enn fangern :D

Se for deg rieger skjørt fra siden, som bygger 1 cm lengre ned pga. skjermene som går over skjørtet..

Det er så vidt at GT-leppa flukter likt med skjørtet vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...