BreitBau Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Wow.. Grattis med førstemann på 100 sidern! Hehe.. Måtte fotografere stolene for deg også da.. Bakfra er jeg ikke helt fornøyd med de, De er liksom så anonyme. Men når det blir strekt firepunkt over baksetet så tenker jeg det blir litt tøffere.. Setene fra siden er bare helt rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Grattis med 100sider ja... Og masse nydelige bilder i bilde tråden!! Du har fått dreisen på det nå, og bedre kommer det nok til å bli.. Tfror jeg får leie deg til å ta noen bilder av min gitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Hehe.. Joda.. Location seff, men det kommer seg.. Må finne på noe smart.. Syns du om setene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Syntes det så bra ut... og blir enda bedre med seler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Ja de er gode.. Deilig å kjøre med de for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Får sitte på en liten tur å teste dem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Jeg kommer vel ut for å mobbe deg med gliset mitt i helga.. Ellers kan jeg jo hjelpe deg å få på fangerne? Kan hente de for deg jeg eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hehe:p Kanskje jeg får hive den ut uten fangere med en gang jeg kommer hjem.. Ja, det kunne du jo om du ikke har noe å gjøre på.. Ellers går det nok greit, går jo hjemme å surrer fra morgen til kveld. hehe!! Ja, men hvet bare ikke når de er ferdig! Han har ikke ringt meg enda, også tar de jo en del plass, bakfanger, fronfanger, leppe, sidelister og alle lister. Må vel også til gol å kjøpe solfilm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Solfilm? Tomt for det.. Kjøpte 9 meter i dag. Neida.. Hang igjen noen få der.. Skulle nok fått de med.. Er ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Heheh, men vi bruker ikke samme da!! Jeg bruker den som heter mørk jeg! Hehe, måtte satt på skistativ på breitbauen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Bruker du mørk? Hva er det jeg bruker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Røykfarget eller noe sånt.. gjør du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Nei trodde jeg hadde mørk jeg.. Har jeg ikke mørk altså.. Er din mørkere enn min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Nei trodde jeg hadde mørk jeg.. Har jeg ikke mørk altså.. Er din mørkere enn min? Hehe, nei jeg har mørk! Sjekket på en gammel boks jeg hadde en rute igjen på. Ja, er ganske mye mørkere enn din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 hva % soting har du breitbauern? Som sagt før, bilen kler den vinga ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå