Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ny på bimmers og har ikke sett så mye inne her enda. Men kan ikke bare si annet enn fy f**n, lekker E36 du har! :shock:

Har en E36 selv, men haha. Den er jo bare bunnslam i forhold, lol. Selv om den var hel og fin da jeg kjøpte den og parkerte den inne i et fint gjerde første dagen med lappen.. :oops:

Er forresten veldig lik stil jeg tenker meg på E30'en min. Sort/mørk all over, nærmest.. Men nok engang, kanontøff be-em-ve du har! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var så stor forskjell på høyden med tanke på GT-splitters vs. GT-leppa, men var visst ganske mye! Får et mye lavere og kanskje også aggresivt look med leppa i forhold til splitterne. Bilen din passer uten tvil leppa best!

Er det noe forskjell på senken her og på de tidligere bildene med GT-leppa forresten?

Siden du likevel har brukt så mye penger på bilen kunne du jo kostet på den orginal GT-leppe også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det.. Dårlig bilde.. Så det etter at jeg lasta det opp. men det kommer bilder om litt.. Så bare vent 10 mins.. Oki? Akkurat senket bilen og tatt noen bilder..

Du kan si at du ser det mye mye bedre at bilen er høy, når du har gt splittere.. Gt-leppa skjuler mye høyde fordi den stikker så mye frem.. Det gjør ikke splitterne og du ser mye lettere at jeg har hatt bilen høy nå på telehiv-veiene her oppe..

Har senket bilen nå, så just you wait!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt lavere ut her... Litt penere også. Men hvorfor muligens beholde? Pga kjørbarheten?

GT-leppa er veldig pen, men vinkler desverre litt oppover (hvertfall gjorde den gamle min det), og det er ikke så pent. Kunne jo kanskje ha støpt den opp litt selv, slik at den ser rett ut i forhold til bilen og ikke peker så mye oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt lavere ut her... Litt penere også. Men hvorfor muligens beholde? Pga kjørbarheten?

GT-leppa er veldig pen, men vinkler desverre litt oppover (hvertfall gjorde den gamle min det), og det er ikke så pent. Kunne jo kanskje ha støpt den opp litt selv, slik at den ser rett ut i forhold til bilen og ikke peker så mye oppover

Kjørbarheten er fin på begge.. Ikke noe problem.. Men selvfølgelig, så er det lettere med denne fordi denne ikke har overheng fremover, sånn at du ikke stuker kanten på leppa i fartsdumpa..

Jeg vet ikke jeg altså.. Jeg syns ikke det ble så værst egentlig.. Og ja.. Gt leppa stikker litt oppover, men har aldri vært noe stort problem på bilen egentlig, men ja, jeg har sett det..

Jeg er i ett dilemma.. Tror jeg kanskje skal kjøre en avstemming på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...