Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du fått gjort noe a vegard?

Ender vel med at jeg må reise opp til deg så bilen er klar til du skal reise på fredagsnatta

:lol:

Hehe, har fått gjort en del småtteri egntlig... Så bilen står så godt som klar i garasjen. Eneste er jo de 2 viktigste tingene da. Har ikke fått oljen fra han enda, men den er nok rett rundt hjørne. Og bremseveske er ikke skiftet, men satser på å komme meg fra bergen på fredagsmorgen så jeg er hjemme midt på dagen, så blir det å skifte olje, så sa magnus han kunne være med å ta bremsevesken, så da blir den nok klar til jeg reiser.

Hehe, ja får reise opp og fikse den i stand du :D

Kunne ikke gjort meg en liten tjeneste å bestilt en innstegslist til, også setter jeg over cash til deg. Kan være litt greit å ha på begge sider egentlig. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, nice!! Får håpe den kommer før Rudskogen da, får bare få mari til å hente den eller at lise slenger den av om hun er på geilo.

Hvor mye skylder jeg deg? Så skal jeg sette det over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi igang med å klargjøre til Rudskogen.. :D

I dag ble det vask og clay.. I morgen begynner jeg å demontere og tape opp, og jeg håper også jeg får tid til å prøve ut scholl S30+ på min egen bil.. Har trent noen dager på ett vrakpanel nå, så håper det vil fjerne endel av swirlsene jeg har.. Har desverre noen av de.. :(

Påfølgende dager har jeg lagt følgende slagplan:

Sommer"make-up" som består av:

Overhøvling med Scholl S30+

Swisssvax cleaner fluid

Chemical Guys 5050 Concourse paste wax 2 lag

Så skal felgene demonteres og rengjøres, dekkene skal smøres og bremsekalippere og skjold skal bli sorte.

Alle lister/pakninger settes inn så de blir sorte igjen..

All plastikk settes inn med Owatrol Polytrol

Bilen vaskes inni med CG GreenCLEAN og dashboard smøres med CG Silk Shine Dressing. Deretter får den en god desj med CG New Car scent som lukter friskt og godt..

Til slutt shines det i motorrom så det er rent der, også får bilen ett strøk med QD før alt monteres igjen ;)

Høres det ut som en bra slagplan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...