SteffenM2 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Nja.. Blir neste helg jeg tenker på Steffen Kommer du dit eller? Hm, ikke gatebil du mente? Hva skjer nestehelg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 har du mer igjen av meguiars Quick detaileren din? Som jeg kanskje kunne få kjøpt, gikk på vår mønstringa jeg.. Også skulle jeg clayet bilen på fredag når jeg kommer hjem! Jada.. Har lube.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 BMWCCN treff på Rudskogen skjer neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Stemmer.. Fått med deg at det er søndag det er utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Nei, er det det? Hmm, merkelig det da. Jaja, da blir det søndagstur istedet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 hmmm... muligens jeg også får vurdere å opp da men orkeri kke å kjøre med ei gåen drivlinje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Står at det er søndag det er premieutdeling, men ikke fått bekreftet dette enda.. Har du sååå gåen drivlinje da Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 rister godt ja, og slenger endel med fua i svingene... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Jasså? høøh.. Stramme yttre bærearmsopphenget da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 har du mer igjen av meguiars Quick detaileren din? Som jeg kanskje kunne få kjøpt, gikk på vår mønstringa jeg.. Også skulle jeg clayet bilen på fredag når jeg kommer hjem! Jada.. Har lube.. nice, kanskje jeg kunne kjøpt litt da.. hørt noe om den satans lista ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 den er her den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 den er her den når tid reiser du på fredag`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 10 tenker jeg.. Har en omfattende dag.. Skal ned til Sarpsborg og laste ut. Deretter en tur til Sverige, også badeland med dama, før jeg skal prøve å finne en fin restaurant å ta henne med på middag på om hun har lyst PS: Choice Club er smart Vegard.. Da er det 295 kr rabatt for badelandet der.. Så koster det bare 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Nei det var faktisk gratis Tror det var bakt inn i prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Jasså? høøh.. Stramme yttre bærearmsopphenget da kanskje? forningene til diffen er ødelagte... hele driten gynger ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå