vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Nei det var faktisk gratis Tror det var bakt inn i prisen.. yes det hu dama sa til meg. fri tilgang til badeland. 10 ja, da er ikke jeg hjemme.. må bare få ordnet noe med den lista og quick detaileren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Hvis det ikke er utstilling lørdag er det badeland på oss før bmw timen Da reiser jeg ned igjen 2-3 tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Hvis det ikke er utstilling lørdag er det badeland på oss før bmw timen Da reiser jeg ned igjen 2-3 tiden.. fått noen bekreftelse på det ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Ingen som greier å svare tydeligvis.. Men det stemmer vel ser det ut til.. Åssen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Ingen som greier å svare tydeligvis..Men det stemmer vel ser det ut til.. Åssen det? bare nysjerrig jeg:p er dette et forsøk på å prøve å beholde litt folk til søndag ell? pleier vel dabbe av stort på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Skjønner det ikke jeg heller.. For de som vil stille ut kommer vel da bare søndagen da? Blir same shit for meg altså.. Hadde utstillinga vært søndag på Våler i fjor, hadde jeg reist ned søndag.. Liksom ett fett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Det betyr bare at jeg må vaske bilen på søndag.. Altså at jeg kan kjøre ned, og deretter drøye med å shine den til søndag.. Trenger bare en kjapp spyling dersom været er bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 yes, akkurat det.. hmm merkelig! er jo best for peoples choice å ha det den dagen med mest folk da, menmen! er vel best uansett ossen du vender på det med den dagen det er mest trafikk.. stiller jo ut for at folk skal gå å kikke litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 hvor får du skaffa den underleppa der? den skal visst passe på e34 m5 med litt modifisering har ikke en ekstra en jeg kan prøvepasse? heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Underleppa? Det er en Rieger GT-leppe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 jaha, i see. får se om jeg finner en jeg kan prøve. koster sikkert litt, og kjipt hvis det er laaaaangt fra å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Noen som vet om noen klar glass tåkelys til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 nope.. Trenger blinklys jeg, men tror jeg skal prøve å varm det opp inni og få tørket ut all duggen, om det går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 det er faktisk ikke så vanskelig.. Bare å løsne pæra slik at den sitter løst.. Da fordamper det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 har prøvd det, gjorde det dagen før våler og helt ned til våler. men funket ikke! er for mye vann inni der, og den er ikke tett i hele tatt. sikkert derfor! men tror jeg har en varmekabel liggendes i bilen hjemme, så kanskje jeg skal koble til den og putte enden inn gjennom pærehullet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå