Ad|oS Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg har et sett liggende, men må høre med en annen som har sagt han er interessert i dem først. Du kan evnt sende meg bud på PM!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 er de klarglass? Sånne som jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 har prøvd det, gjorde det dagen før våler og helt ned til våler. men funket ikke! er for mye vann inni der, og den er ikke tett i hele tatt. sikkert derfor! men tror jeg har en varmekabel liggendes i bilen hjemme, så kanskje jeg skal koble til den og putte enden inn gjennom pærehullet:p Hehe.. Eller en varmepistol.. Du får dra ett strøk med silikon rundt de tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 har prøvd det, gjorde det dagen før våler og helt ned til våler. men funket ikke! er for mye vann inni der, og den er ikke tett i hele tatt. sikkert derfor! men tror jeg har en varmekabel liggendes i bilen hjemme, så kanskje jeg skal koble til den og putte enden inn gjennom pærehullet:p Hehe.. Eller en varmepistol.. Du får dra ett strøk med silikon rundt de tenker jeg.. Ja, kan funke det også. bare ikke det blir for varmt.. mhm tror jeg får gjøre det etter våler. ta de av å fikse de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Åh herregud.. Endelig.. Ferdig utvendig med bilen.. Har vært ett ork i over en uke.. Lakkert opp igjen det som ikke er slik det skal. justert og finjustert på alt..Vasket, clayet, renset, polert, vokset x2, og nå er alt montert igjen:D Endelig.. Brukt ca 30 timer på dette.. Nå skal jeg bare støvsuge den innvendig, vaske den ned med GreenCLEAN og deretter dusje to derter med New Car scent inni den.. Deretter skal bagasjerommet pakkes med jekk, verktøy, og det vi måtte trenge av deler i tilfelle, og klær til meg og dama.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Sweet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Må ut igjen etterpå.. Glemte helt hullene der hjulboltene skal inn.. De må jo seff shines opp Bra og bra.. Nå har jeg jo lagt i noen timer.. Ikke for at den skal være så sykt blank, men den BØR jo være litt lettere å vaske nå da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 at du gidder! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ser du.. jeg har guts nok til å ta i ett tak, selv om det ikke er concourse.. Derfor mener jeg også at jeg fint kunne vørt med på concoursen.. *kremt* Utenom motorrommet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 er det så stygt i bilen din? why? joa, men dette gjør du kun fordi du skal til skogen, du hadde ikke stått i ukedagene å gjort det hvis ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 er det så stygt i bilen din? why?joa, men dette gjør du kun fordi du skal til skogen, du hadde ikke stått i ukedagene å gjort det hvis ikke! ikke si aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 skrev ikke aldri heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 skrev ikke aldri heller Neida, hvet det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Er klarglass med chrome bakgrunn. Du kan se dem på øverste bildet i tråden om bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Nåså... Hvordan skal vi få disse til skogen da Adios? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå