Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. Har ingen bilder akkurat for tiden.. Men hyggelig at du er interessert.. :D

Driver med småplukk før lakkering nå.. Tatt av bakrutesenkern og diverse.. Mer blått lys kommer inni.. Lagt feks inn ett svakt svakt blått lys inn ni dørhåndtakene inni (fikk ideen fra nyere biler), slik at man kan se hvor dørhåndtaket er hen.. Så kommer det også noen spot-dioder som lyser ned på girstangområdet..

en det viktigste av alt er vel at jeg nå har skjært hull i bakfangeren.. Skjærte ut og støpte nytt i glassfiber, slik at jeg får dobbel eksos også på andre siden.. Er veldig få som har dette i en original Rieger fanger, så tenkte det kunne være en fin detalj.. Også ser det jo "stort" ut med 4 eksospotter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Skeptisk til fire enderør. Går en svart E36 her i Krsand med det, og ser ikke bra ut på den. Var også en på bimmers-treffet i krsand i helga, og likte ikke den heller. Men kan jo hende du kan få det til å se bra ut. Bare pass på at pottene ikke stikker for langt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir bra med 4 endestusser par jeg... Sett et par e36 med det, nå det blir døds stilig stilig syntes jeg. Men skal være enig i det at hvis de stikker for lang ut blir det stygt. Men dette tror jeg blir bra..

Tror han falt på orginalfargen Diamantswartz.

Gleder meg til å se den ferdig lakkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor 4 dørs: Fant en jeg likte.. Har egentlig ikke hatt noen formening om hva som er finest av 4 dørs eller coupe.. 4 dørs er jo praktisk da.. Dama syns også jegburde kjøpe 4 dørs..

Men helt seriøst.. Det kom til at jeg fant en e36 som jeg likte.. Hadde det vært 2 dørs hadde jeg nok kjøpt 2 dørrs..

Vet ikke om jeg har fotalt den historien, men vraka altså den forrige bilen.. Ikke noe store greier, men en 316 er jo ikke verdt mye i utgangspunktet så når det blei noen bulka plater, så fikk ejg 45 000 for den.. Leita 2 uker etter en 320.. Skulle se på en i Sør Trøndelag og greier.. Men en kveld så måtte jeg sjekke markedet på 325.. Og der varn.. Og da sa jeg til meg sjøl: "Faen, drømmen din har jo alltid vært 325.. Ikke M3.. 325.. Her ern.. Vil du ha'n så ta'n"...

Farge: Diamantsvart.. Er jo faktiskt en nydelig farge som de færreste vet at faktisk er en perlemorfarge.. Inneholder gode mengder hvit perlemor.. Plain and simple.. Kunne godt tatt flakes, og det var det som var planen, men etter nøye vurdering er jeg redd for at flakes om 5 år er som kameleon er nå... Jævli populært med kameleon for 5 år siden, men utrolig harry nå for tiden.. Vanlig farge er tidløst, kanskje ikke MAX show, men slår heller aldri feil.. Den "treffer" mange.. Og skal jeg ha mørk bil, er det få farger som skinner finere enn Diamantsvart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...