Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og NEI.. Det gikk ikke..

Pga lavprofilen var det nok at dekket hadde blitt flatt, så var veggene løst opp og dekket dermed ubrukbart..

Så da vet jeg ikke hva mer jeg gidder akkurat for øyeblikket.. Å kjøpe ett dekk er jo bare tull.. Da må jeg jo holde på slik og alltid ha ett dekk til "overs" som bare er halvt slitt da.. Å kjøpe to dekk er jo DYRT..

Er vel mest fristet til å parkere for sommeren, utrolig nok.. Nytt dekk har jeg hvertfall verken prioriteringslyst eller økonomi til å bytte..

Noe så unødvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her... må fylle i mitt ca hver 3 dag :-s

nå koster jo mine riktignok bare 1750 per dekk, men kjipt uansett... vurderer å ned til 215/40 jeg :-P hehe... eller 235 med rund kant...

Det koster meg nok en 3000 kroner for ett dekk det her inkl. omlegging og frakt fra Svein Erik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her... må fylle i mitt ca hver 3 dag :-s

nå koster jo mine riktignok bare 1750 per dekk, men kjipt uansett... vurderer å ned til 215/40 jeg :-P hehe... eller 235 med rund kant...

Det koster meg nok en 3000 kroner for ett dekk det her inkl. omlegging og frakt fra Svein Erik..

Får ta deg en tur rundt å se om det er noen halvslitte 19" dekk noe sted da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel helst minst 2 mm etter at det hadde vært på tide..

Vegard ble helt sjokka selv.. Hehe.. Han mister jo lappen på STEDET dersom han blir stoppa..

4 dekk på korden er jo helt på kanten av å være norges mest kriminelle... Det jævlige er jo at karen har 5-6 mm spor på ytterkanten på andre siden.. Dvs, slitasjen på dekket hans er KUN, og jeg er helt seriøs, begrenset til innersiden av dekket.. Yttersiden av dekket er ikke i NÆRHETEN av å være innkjørt engang..

Også fikser han seg 4 dekk for 5500.. Den sniken har gode kontakter (eller ræva dekk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja det varierer så sykt på dekkene..

Toyo dekk har ganske runde kanter.. Det er fine dekk å ha litt strekk på.. Holdbarheten er heller ingenting å klage på (bortsett fra at det tydeligvis er enkelt å pungtere :P )

For min del betyr ikke dekkmerket så mye, men jeg kjøper heller ikke wanli og slikt sjit.. Toyo er gode dekk og har gode egenskaper på spesielt vått og helt greit på tørt.. Bråker lite men kan ha en tendens til å måtte avbalanseres litt ekstra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...