BreitBau Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Hehe.. Joda.. Du har helt rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 meen du må jo handle ny bil, + 130 tusen e jo lommepenger nå tildags. er du lei av bilen osv skjønner jeg det jo. men er du redd får å ikke kan beholde hus og den bilen, har du ikke råd til hus enda mener nå jeg. men lykketil med salget, burde ryke lett den, vis den er så strøken som det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Hehe.. Ikke noe stress å ha huset OG bilen nei.. Den er jo snart nedbetalt.. Men det er greit å handle litt møbler, pusse opp, OG ha noe på sparekontoen.. Man MÅ jo selvfølgelig ikke ha ny sofa, ny spisestue, ny komfyr, nytt kjøleskap, ny tv med tv bord, ny seng og pusse opp.. man KAN jo spinke og spare til den UENDELIGE på ta alt bare BITTELITT av gangen.. Men GUD hvor deilig det er å bare kjøre i gang og få en fresh start.. Om du tenker deg om, høres det i grunn litt godt ut, gjør det ikke? Ny era, med alt som hører til.. Bil kan jeg alltid falle tilbake på for når jeg slipper å spinke å spare til alle de tingene, kan jeg godt småpirke litt på en litt nyere bil som ikke er SÅ forferdelig dyr i bruk.. Så det ligger litt tankegang i det her Dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Og jeg MÅ ikke handle ny bil.. Jeg har jo bruksbilen.. Når den ryker, får jeg finne meg en ny E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 joda klart det, skal ikke si noe på det. Vi kjøpte også alt nytt når vi handlet leilighet for 4 måneder siden, men bilene ble i mitt eie hehe. men ser jo tankegangen din, men må jo være litt trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 joda klart det, skal ikke si noe på det.Vi kjøpte også alt nytt når vi handlet leilighet for 4 måneder siden, men bilene ble i mitt eie hehe. men ser jo tankegangen din, men må jo være litt trist Naah.. Selvfølgelig.. Er jo en hel**** bra bil å "kaste" bort.. Jeg kan ikke si imot det altså.. Kommer til å være vondt å se den reise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Bilen har kommet frem til en virkelig hyggelig ny eier.. Pengene står på konto og salgsmeldingen er levert.. La oss alle håpe at denne blir å se i uoverskuelig fremtid på treff.. Takk for alle hilsninger, all støtte og alle vink som har gjort at jeg tok de rette valgene ifm. denne bilen.. Flere av dere har virkelig vært med på å gjøre denne bilen til hva den er, og hva den ble.. Takk til alle som fulgte med tråden jevnlig og som har gjort den til hva jeg tørr påstå er en av de mest leste prosjekttrådene her inne, hvertfallfor en E36 (Artig å fått litt info fra Gunnar på dette) Takk til de av dere som ga meg 2 pokaler med denne bilen, og all glede det ga meg.. Jeg har virkelig levd guttedrømmen i 3 år nå, mye takket være entusiasmen på Bimmers. For meg, vil denne bilen alltid være ett ikon. En god følgesvenn og kompis. Den ble stort sett akkurat slik jeg ville ha den.. Jeg bygde den, og jeg kjørte den og jeg elsket den Takk til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 ot, jeg om en e36 tråd som er lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Det må være utrolig synd å se baby'en dra.. Gruer meg til den dagen jeg skal selge min nå jeg, allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Kevin, som du selv sa.. En NY era Dette blir flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 ot, jeg om en e36 tråd som er lenger Nå sa han ikke lengst, men mest sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 ot, jeg om en e36 tråd som er lenger Nå sa han ikke lengst, men mest sett nesten ut på det samme, den må sees på, for å bli svart på vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Utrolig trist.. Tror dette kan bli litt merkelig framover!! Alltid den bilen jeg har stått ved på treff og kjørt sammen med på treff. Får håpe den dukker opp på treff framover, så kan jeg kanskje snike meg inn ved siden av den. Er ny eier her inne eller kevin?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Nei Emil er ikke her inne, men han kommer vel inn etterhvert å gjør seg til kjenne tenker jeg.. Tror han snikleser litt her om kveldene for tiden Appropo treff.. Jeg kommer nok etter deg lørdag, men jeg kommer.. Skal bare innom elkjøp på gjøvik og kjøpe blitz.. Åsså sjekker jeg vel inn eller noe før jeg kommer bort på banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 ot, jeg om en e36 tråd som er lenger Nå sa han ikke lengst, men mest sett nesten ut på det samme, den må sees på, for å bli svart på vettu Konkuranse menneske du Mysild Syns egentli deres tråder er full i prat som kansje ikke hører til i en tråd. Kommer sikkert sterkere tilbake du no breitbau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå