Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det er hårreisende.. greit nok er det litt ekstra med buene og slik.. Men likevel.. Får nok noe avslag med tanke på at jeg demonterer og monterer sjøl..

Er ikke noe å lure så sinnsykt på.. I følge den jævli tjukke boka alle lakkerer har, som ligner telefonkatalogen og er standard for alle lakkerere, så ER prisen på hellakkering innvendig utvendig på en BMW E36 4dørs 35000 ca..Dette er listepris.. Denne prisen går de etter når de takserer skader o.l. Så er de jo de smartassene av noen lakkerere som finner det for godt å IKKE ta prisen de KAN ta.. Og da får dere det mye biligere.. Selve lakkering tar jo no-time, og lakken koster jo ikke sååå veldig mye.. Så om du gjør alt selv så blir det nok ikke sååå dyrt heller..

Men her er det lakk garanti i bildet også da.. Og litt sånne ting.. Og det koster hva det koster så.. Den prisen på 35 000 ca ER korrekt så det er bare slik det er.. I fare for å henge ut noen fikk jeg prisoverslag hos Sivert på Automote.. Han skulle ha mellom 40 - 50 000 for hellakkering innvendig utvendig.. Og det var bare vanlig lakkering med metallic lakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Var innom i går... Da var den ikke ferdig.. Eller JO.. Den var ferdig.. Men med falkeblikket mitt gikk jeg over bilen, og på den bulken som var der før, hadde han ikke sparkla godt nok tydeligvis.. Den syntes enda.. En bitteliten bulk... Som om en feit humle hadde treft i høy hastighet.. Skal jeg først betale 40 000 for lakkeringa så skal vi nå jaggu ha det perfekt også.. Så da endte det med at han måtte lakkere litt til :)

Kan vel kanskje legge inn noen bilder eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er sweet..

Men nå skal jeg forklare noe merkelig.. Det ble klart i prossessen hos lakkereren at denne har vært hellakkert før.. Og det er sannsynligvis derfor det har vært så lite rust på den... Men fargen jeg har fått nå.. Som 100% sikkert er originalfargen, er faktisk mørkere enn det den var lakkert med før!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har sett på de som er nylakkerte, at de er mørkere enn de som er eldre i lakken... lakket et par deler på min og den fargen stemte godt, bortsett fra at den var litt mørkere, pga at lakken falmer jo litt over tid :-(

men bare se å få tatt ordentlige bilder ;-) da har jeg noe å glede meg til \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir pent med en svart og en oransj ved siden av hverandre på Ål utstillinga og Rudskogen eller? Burde vi stå på Bimmers? eller burde vi stå på ØHGK.. Må vel nesten stå på klubben sin (ØHGK), for å vise tilhørlighet..

Men men.. Blir deilig å få den hjem.. Og nå blir garasjeporten lukket til den er klar igjen!.. De eneste som får se den er via bilder her på Bimmers..

Og PS: Glem å stjel den.. Står innelåst i garasje, med defa alarm og overvåkningskamera (pappas julegave:D.. Han skulle egentlig ha den ute, men fikk overtalt han til å ha det inne :P).. Og om en uke kommer det enda en bilalarm på plass.. Med GSM og GPS sporing.. Og det sveises inn og har ekstrabatteri.. :D

Må prøve å helgardere seg.. Kan jo si såpass at etter "uhellet" med Wheelman sin her ine på forumet tar jeg IKKE sjansen på å la den stå ubevoktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir bra det vettu;) hehe!! Tja, si det. Hvet nå ikke helt hvor mange som stiller opp på ØHGK standen hvis ikke vi gjør det.. Hvertfall nå som stig sin og basse sin er borte.. Men får håpe noen nye finner det for godt;)

Bra du legger ut bilder her da;) Da får jeg jo sett den av like vel=D hehe!

Har du sjekket priser å sånn på GSM OG GPS?! Lurt på dette selv en stund, men aldri giddi tatt meg tid eller noe til å sjekke rundt.

Men da kan jo du fortelle meg en gang om de forskjellige alternativene og ca priser da. Så får jeg noe å tenke på.

Hehe, ja er vel ikke bare wheelmann sin for å sidet sånn, har jo den e34 m5, joar'n sin når den ble borte og en del andre så er greit å sikre seg..

Skal si jeg låste garasjen når jeg så en polsk kasse bil kjøre forbi huset i fjor sommer. men har nå gått bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...