Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Njaa.. syns den er ekstremt blank.. Men det er jo fordi den er nylakket.. Fikk beskjed av lakkereren at han helst ikke vil se noe av di-tec behandling før til høsten, så da får jeg ta en oppfriskning av glansen da tenker jeg..

Ellers liker jeg det jeg ser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er Diamantsvart til til 1991 modell.. Det fins faktiskt flere diamantsvart.. Hvis han taster inn 181 så får han opp Både Lighter og Darker.. Min er den vanlige.. Den er det mest perlemor i..

Lakken som er brukt er av typen Sikkens..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei han valgte 181 Diamantsvart, den originale han fikk opp..

Den Lyse er mer "blass".. Den mørke er det mindre Hvit perlemor i.. Steike så fint det ble altså.. Ser nesten ut som glitter den metalliv effecten i lakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok heller ett problem om 10 år igjen tenker jeg. Men syns vi hadde litt problemer med dette på cabben. der var det mye metallic i lakken. I ettertid ville jeg heller ha hatt blank sort. Men det ska lbli morsomt å se. Blir en farge som ikke skriker så mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt gaasen..

men jeg vil dog ikke si at våre veier "skilles".. Vi har etter mitt skjønn endel like smak... Dere er hele tiden ute etter "top of the top".. Mens jeg er ute etter å ha en noe stilrent i mange år.. Var redd flakes og glitter og candyfarger siden det kan bli "feil" etterhvert..

Diamantsort blir matt med engang det kommer støv på.. Så åssen den så ut etter en liten kjøretur i dag, og den var matt ja :D

Men jeg så en annen ting.. Etter å ha vaska den i dag så la jeg merke til, at metallicen blinker i Rødt, grønt, lilla og blått... Jeg vet ikke helt om dette er "riktig" da jeg faktisk ikke hadde denne effekten før jeg lakkerte?

Noen som kan bekrefte at metallicen skal se ut som regbueglitter? Syns det ser spesielt ut.. Det er absolutt IKKE for mye og det er ekstremt pent når du legger merke til det.. Samt at det er mye mindre enn glitter og absolutt ikke skjemmende...

En utrolig heftig bieffekt jeg personlig aldri har sett i 181 Diamantsort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe bilder av bilen med felger på hadde vært på sin plass nå, begynner å bli utålmodig hehe..

ja jeg vet Bård.. Begynner å bli utolmodig selv.. Men så har det seg slik at bilen står gjemt ett stykke unna der jeg bor.. Og her er det enda ikke bart.. Eller.. Det er veldig langt fra bart på veien.. Er nok muligens "greit nok" i slutten av april..

Men skal selvfølgelig finne frem felgene og ta de på en tur i helgen når jeg skal dit å skru litt..

Også skal vel jeg og vetu03 på privat photoshoot i løpet av våren.. Med BILENE altså.. :P

Håper dere har tolmodoghet litt til.. Er endel ting som skal bestilles nå.. ;) Så dette må bare gå sin gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt.. JA, jeg vet jeg må ha nytt blinklys, ventër på de fra Realcar.. Deretter, JA det kommer nye lykter, andre emblemer til m-lister, bakfanger er ikke montert, og den er bare senket på ene siden.. Dessuten har den fingermerker etter montering, og takluka er støvete.. Ja jeg vet..

Men likevel.. Er det ikke ett herlig resultat??

Lov å komme med kritikk.. Men helst litt ros å ;)

CAM_0548.jpg

CAM_0549.jpg

CAM_0550.jpg

CAM_0551.jpg

CAM_0552.jpg

CAM_0553.jpg

CAM_0554.jpg

CAM_0555.jpg

CAM_0556.jpg

CAM_0557.jpg

CAM_0558.jpg

CAM_0559.jpg

CAM_0560.jpg

CAM_0561.jpg

CAM_0563.jpg

Og endelig med skikkelig kamera..

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...