Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lol :-) mye kommentarer på kort tid :-P ble jo veldig bra vil jeg si :-) men bort med nettingen, inn med netting bak og gjerne en sort boksbak, slik at man ikke kan se gjennom den hvis du skjønner :-) på med uuc vinge, bytt baklamper, og 1-2 cm senk bak :-P da er den sweet :-D \:D/

og jeg liker at du referer til min bil :-D \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lærer av hverandre, gjør vi ikke?? :P

Detta med senk bak løser seg forøvrig selv når jeg legger inn litt vekt i bagasjerommet.. men det gjør jeg også bare når jeg har justert ned demperne foran for eller blir det jo helt feil :P

Noen forslag til baklamper?? Og sota rød/hvite kan dere godt få se i kveld.. men det gjør ikke saken noe bedre fordi de ikke har samme "utgangspunkt" som de andre lyktene.. Trenger noen fine baklamper! Og glem lexus, mazda og led lykter.. ÆSJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra dette, men er jo ikke akkurat så mange baklamper som er aktuelle på markede da. Masse rart, men lite fint;)

Kan jo hende du kan senke mer når det har blitt varmere og tælehiven har gitt seg... Hvertfall det jeg erfarte i fjor sommer, subbet og slo nedi som faen på starten.. Men utpå sommeren ble det nesten ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Subbe er jeg ikke redd for.. Men er redd for å rive av frontleppa på første forsøk..

Vet ikke hvor tykt du legger på Mysild, men ett lag? Skjer jo ikke noe før 3-4 lag da :P

Og trust me, bilen hadde hvit/rød når jeg hentet den, og det blir ALT for mye blikkfang i forhold til det jeg liker.. Jeg tonet de ned til det jeg synes var riktig.. Og da ble det fint.. Kan smekke de på igjen i kveld så dere får se.. Men tror faktiskt det blir veldig mye bedre bare ved å tone ned lyktene jeg har ganske mye..

Har også sett lykter som er rød/hvite men som ser ut som de originale bare med klare glass.. Altså IKKE slik jalla-greier, men rød/hvite med blankslipte glass.. Noen som vet hvor jeg kan ha sett det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så skeptisk til sota røde/hvite? Har det på bilen min nå, og du kan se forskjellen i forhold til vanlige røde/hvite som jeg hadde på den gamle.

Diffuser%202.jpg

8oeb4s34iou9xgro75a7.jpg

Skal ikke så veldig mye til for å tone dem litt ned. Sote dem bare litt for å unngå at de lyser opp så veldig.

BTW: Frontlepper er forbruksvare :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda..

1. Fordi de er røde hvite.. Hadde liksom en ide om at bilen skulle være mest mulig helsvart.. Er litt usikker på de å blande inn en farge til..

2. Det store problemet er at jeg ikke liker måten lyktene er inndelt i soner på.. Inndelinga med Gummilister.. :( Har aldri likt det.. Liker mye bedre når hele lykteglasset går i ett..

Er vel egentlig dette her som er avgjørende.. Men er åpen for å prøve.. Kommer på bimmers treff, så får vi bare få tak i en kar med Rød/hvite på en sedan.. Åsså ar jeg med 8 mm pipe jeg vett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk og takk..

Polizei eller ikke.. Prøver å få tl en herlig blanding..

Skal sote ned dissa lyktene enda mer.. Kanskje de blir mer overkommelig for alle da.. Også må man jo bare prøve flere løsninger..

Og til alle dere som mener bilen er for høy.. Den er senket ned 2 cm foran i dag.. Og det går fortsatt fint.. Men nå har jeg bare 2 cm klaring på den største humpa i sentrum, så går vel å senke enda en cm.. Gjør det søndag ;) Også skal det 3 sekker med avrettingsmasse i bagasjen i morgen så får vi se åssen den setter seg nedpå..

Denna blir bedre og bedre for hver dag.. Men så strammer det seg til å nå.. For Gatebil kommer jo på mandag.. Og siden det er meldt fint vær må jeg nok polere den søndag, og kjøre den ut mandag i det fine været.. Men får se hva jeg får tid til..

Har også satt på igjen dørtrekka i dag.. Er det jeg har brukt tid på.. Tok lengre tid enn planlagt da det skulle bli lagt opp nye ledninger til alle dørhåndtakene (Lyser svakt blått i alle dørhåndtak innvendig slik at jeg ser hvor de er hen), også måtte alarm dioden legges opp i dørtrekket..

Og alle ledninger skal jo ha krympestrømpe og loddes, så tar sin tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Ja det bildet der vekker minner.. På dette tidspunktet lå jeg der, mellom pallene, og skrudde.. Bilen står på Bukker fremme, så i denne fasen dreiv jeg å smurte tectyl hele veien fremover.. Dessuten ble sideskjørt skummet opp og tectylert.. Dette er også før vi lagde hull til doble eksosblås bak kan jeg se..

Og jada.. De ser utrolig mye bedre ut i virkeligheten.. De bildene jeg la inn på s. 24 får ikke frem noenting om bilen syns jeg. Bilen er for høy og lyktene blir rare..

Nei skal få den på photoshoot.. Også blir jeg nok å treffe på Bimmers og gatebiltreff fremover.. Våler bl.a. Så er det bare å komme med tilbakemelding også når dere møter meg der.. Er åpen for alle forslag og lykter og sånne ting som gitter er veldig enkelt å switche om på helt til man finner noe man liker.. Forresten.. Gitterene er fjernet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lyktene jeg har nå? eller Rød/hvite du tenker på anders? For som sagt, er inndelinga av lyktene med gummilister jeg prøver å unngå, ikke det at de er så røde og hvite, for det kan fikses på ;)

Skal photoshoppe litt jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...