Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Hele lykta?

Jaja.. Får prøve da vett..

Men ingen som legger merke til sideblinkersene? BRA.. Da har jeg oppnådd det jeg ville.. Å legge de inn men allikvel ha de så anonyme at ingen legger merke til de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på de du allerede har ja, siden du vil ha bilen så "mørk" som mulig.. Ville blitt for hvitt med de andre..

Etter PS'en og dømme likte jeg best bare det røde sota.. Du får en litt mer brytning bak, samtidig som du beholder den cleane mørke looken..

Men det er MIN mening da, hva du gjør, får bli opp til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt enig.. Vi får se hva ///Mysild mener om saken når jeg får gjort det ;)

Eventuelt er det bare å sprute på litt på det hvite også om det blir for gæli ;)

Og bare så det er sagt, er lyset som gjør at de ser så lyse ut.. I virkeligheten ser du nesten ike i gjennom lykteglasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, regner med at det blir bra uansett jeg.. Du har ikke gjort noe gæli ennå i mine øyne hvertfall.. Men èn ting, var de M5 gjellene vanskelig og montere? Vurderte sånne på min jeg og, men hørte de var vanskelig og montere og til og sitte ordentlig..?

Er kanskje litt forskjell fra e36 og e46 karosseri, men burde vel være så og si det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt åssen du gjør det.. Ifølge Schmiedmann skal de monteres sånn: image_9333_big.jpg

Men jeg har montert de helt inni skjermen.. Limte altså kanten inntil skjermen, og deretter monterte jeg de..

Nei ikke vanskelig å montere.. Skjær hull etter størrelsen til malen som følger med.. Lim de på innsiden.. Brukte deretterdreml med slipestein til å finslipe kanten.. Så ble den sparklet fin og deretter lakkert.. Så etter lakkering så skrur du inn del 2, og til slutt festes del 3 (selve gjellene) i del 2 igjen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Problemet hans var vel heller at det sto på når han kjøpte bilen.. Og slike ting er vanskelig å gjøre noe med, før man vraker fangern ;)

Så er ikke hans feil.. Er Automote sin, eller hvem det nå i h*** det er som har bygd bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...