Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, må vel kanskje ta meg fri litt tidligere da!! Slutter 4 egentlig, så da blir det dårlig med tid til vask da, blir jo bare å hjem og bytte bil liksson... Men uff, finner ikke ut av grøftelysene mine:(

Tror det heller litt mot bare soting av det røde. ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert skrevet noe om dette tidligere men det er litt stress å lete igjennom 28 sider for å finne det. Men hvordan fungerer det det med montering av infinity bredderne? Måtte du kappe i karosseriet eller valser du bare en haug og fester skjermene utenpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kapper i karosseriet.. Selv kappet jeg opptil der de 3 platene bak er sveiset sammen, slik at ikke stivheten i bilen behøvde å bli påvirket.. Dette gir mer enn nok klaring opp til hjulet etter det jeg kan forstå..

Men enkelt nok.. Frem emd stikksaga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Problemet hans var vel heller at det sto på når han kjøpte bilen.. Og slike ting er vanskelig å gjøre noe med, før man vraker fangern ;)

Så er ikke hans feil.. Er Automote sin, eller hvem det nå i h*** det er som har bygd bilen ;)

Ikke automote som har bygd den oransje, det er hjula fra en kamelonfarga 4-dørs jeg hadde, som ble kjøpt opp av søskenbarnet mitt som bygde denne bilen for en tid tilbake.

Ble skikkelig kjørt på lunke det året denne bilen.

Fikk pokal for "best in show" med den tror jeg.

Tok bilde av ett dekk han brukte, så ut som det hadde hanekam. :D

Syns stagene kan være kul jeg da.

Litt avhengig hvilken bil det er.

Kommer det ikke en tråd med denne da?

Blitt pen bilen din forresten, selv om jeg syns du lider av det samme problemet som de andre med dette kittet, og det er forholdet mellom skjerm og hjul, syns det er for stor klaring dær.

Ett lite forslag, dette er bare min mening da, Har ikke vurdert å droppe leppa i hverdagen, og heller ha den noe lavere evt få tak i en leppe som ikke byger så mye.. Syns rette høyden er viktigere enn leppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei formulerte deg ikke feil.. kanskje mer jeg som gjorde det.. men sjekk linken!! Hvis skjermene stikker utenfor er det jo bare å bygge noen braketter som bygger mer ut, så du får presset ut bakfangeren likt med bakkanten på buene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...