Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, nei formulerte deg ikke feil.. kanskje mer jeg som gjorde det.. men sjekk linken!! Hvis skjermene stikker utenfor er det jo bare å bygge noen braketter som bygger mer ut, så du får presset ut bakfangeren likt med bakkanten på buene.

Er vel dette som er litt omdiskutert.. Og det er fordi det spørs helt på hvordan du bruker bredderne.. Personlig brukte jeg hele buen som jeg fikk, noe som tilsier at jeg har 12 mm kant ca før buen begynner.. Jeg har hatt infinity I fangeren, og kan med stor sikkerhet si at den fangeren HVERTFALL ikke er brei nok til at man bare kan "space" den ut.. Hvis du blar bare noen sider tilbake ser du bilder av bilene til meg og vetu03.. Om du studerer bakfangeren, så kan du se at vetu03 har plass til at en liten eskimo kan stå på kanten oppå bakfangeren mot hjulbuen, mens på min fanger kan du få plass te en middels stor amerikaner med familie..

Jeg vet ikke hvordan resultatet på dette ble på Spiritus Sancti sin bil ble med M3 fangeren bak.. Men jeg vil tro det ikke er mye om å gjøre at det blir en glipe innved skjermen.. Er rett og slett ikke nok plast der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått noe snacks...

Endelig kan jeg vise dere ræva på bilen, og være mer stolt av den enn å skjemmes ;)

Ble fin lyd.. Mye mindre bråkete enn før.. Går faktisk fint med langtur da jeg nesten ikke hører eksosduren ved vanlig kjøring.. Dessuten er det sportslig lyd, uten all ettertenning Scorpion eksosen ga.. Den ble rett og slett litt brautende i lengden.. Er i full fart å forelske meg i det nye anlegget..

Her følger bilder.. Kommentarer ønskes..

DSC00367.jpg

DSC00368.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget skeptisk. Går en E36 med dobbel eksos bak her i Kristiansand, og den ser rett å slett grusom ut. Håper virkelig for både din og alle andres skyld at det kommer til å se bedre ut på din enn den hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida neida.. Det er virkelig bra.. Gleder meg til å sette inn netting der.. å få UUC vingen..

Man kan si mye rart om 4 rørs eksos, at det ser teit ut på E36 og at det hører hjemme på større biler og motorer..

Men det er slettes ikke værst.. Uansett, skulle jeg hatt bare dobbel eksos, syns jeg ikke det harmonerer helt med symmetrien.. Infinity fangeren blir litt "kloss" på ene siden når det ikke blir noe der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bare så det er sagt.. Har hele tiden planlagt dobbel eksos, fordi jeg syns rævva tilsier at den skal ha det.. Jeg hadde jo bare ett hull i perioden der jeg drev med tilpassing, og etter MYE tanketenking så kom jeg frem til at den rævva fortjener virkelig en på hver side.. Blir noe helt annet på bredda bil altså.. Kan nesten ikke sammenlignes.. Vent å se den på Våler.. Er godt mulig dere ikke liker det, men slik jeg ser det hadde hvertfall jeg synes det hadde vært trist med bare en stuss bak.. Jeg liker at det er uvanlig.. Det er jo resten av bilen også.. Tror neppe det fins mer enn 10 Infinity II bredda 4- dørs sedaner i Norge.. De fleste tar utgangspunkt i en Coupe.. At bilen har doobel blås bak er også spesielt, siden få kapper i en splitter ny breddefanger...

Det er en detalj som mange legger merke til, og som de fleste syns er pent, spesielt når resten av bilen tilsier TO doble bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på.. Vil gjerne se skrekk eksempler på åssen det kunne ha blitt.. Er klart en stor sjanse å ta.. Kappe i nyefangeren da gitt... Men er glad det ble slik det ble.. Er G.L.A.D. jeg gikk VEKK fra DTM endestusser og tok rette.. DTM hadde hvertfall blitt helt feil.. Også er jeg glad så mye tenking, nok engang førte til noe dere (og forhåpentligvis flere) likte..

Som du sier ///Mysild.. Den Fue e breij :P

Det beste av alt er at jeg slipper å få susing i øra av resonansen i Scorpion potta.. Og jeg er absolutt ikke skuffa over lyden nå, selv om den hørtes fislete ut når jeg skrudde kjapt sammen, med eksoslekkasjer overalt, og anlegget ikke var varmkjørt engang.. Ble skuffa ved første oppstart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...