Ivanrogov Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 SYKT rå felger. Brutalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Sinnsykt fett!!! Blir bra dette kevin... Ikke fått igjen toppen enda??! Får håpe det blir forbedringer da.. SÅ kan det hende jeg også tar meg en tur over åsen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Bra prosjekt!! Helt rå felger. skal bli moro å se når du er ferdig med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 få på fjørene på bilen bak så vi ser hvor "lav" den er da :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Regnskap så langt.. Ca tall: Original M3 fanger med cupleppe: 6000,- Breddekit, med bakfanger og sideskjørt: 11 500,- Felger og dekk, Racinghart RS721: 37 500,- Powerflex foringer: 2000,- Andre foringer (og arbeid verksted) + boltsett bakstilling: 5500,- M5 Luftegjeller: 1800,- Motor (porting, chipping, slipesett osv): 12500,- Facelift nyrer: 1000,- Spesialverktøy (momentskraller og låseverktøy) 3500,- Div. varer (tectyl, Arcanol, spes. lim osv.): 3000,- Hadde aldri i h..... trodd jeg hadde kommet så langt.. Men nå er det jo snart klart for lakk da.. Mangler bare å montere airrides/coilovers.. Takk for tilbakemeldinger.. Felgene er syke de.. Ser ekstremt bra ut på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Da har jeg skrudd sammen bilen for å få ett inntrykk.. (Og for å prøvekjøre ) Jeg håper folk liker det.. Og det blir jo flere detaljer ettersom tiden går og jeg former bilen ferdig.. Det største visuelt sett blir at bilen får en M3 GT vinge bak.. Jeg håper og tror det er rette vingen for denna bilen.. Enough said.. Bilder sier mer enn tusen ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Denne blir nok knalltøff. Er vanligvis ikke så gira på biler i denne stilen, men dette så lovende ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Blir jævla pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 jævlig fete felger;) dette blir artig og følge med på hvordan resultatet blir;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Sykt pen bil! Hvor har du kjøpt stylingen og hvor mye kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Fett! Dritnice felger. Er litt skeptisk til vingeplanen din, men det blir spennende å se. bmwrasaren, det står fullt regnskap lenger opp på siden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Grei kant på felgene ja.. Tror det blir bra med GT-vingen på bilen din. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Sinnsykt rått! Aldri sett denne tråden før, men var absolutt verdt en kikk Mye penger lagt inn i denne, men så ser det bra ut også! Blir nok bra med vinga, så gleder meg til lakkeringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Sykt pen bil! Hvor har du kjøpt stylingen og hvor mye kostet det? Kjøpte breddekit med sideskjørt og bakfanger hos bsbildeler (alt uten front m.a.o.). De hadde en kampanjeperiode rundt jul der de ga 10% på alle varer.. Så sparte jo noe der.. Søkte opp hos de fleste leverandører i Norge, og ingen kunne slå den prisen med rabatten. Så da var det jo greit.. Kan bite seg merke i at det tok 2-3 uker lengre enn de reklamerer med (reklamerte med 4-6 uker på bestilling av Rieger). Men har jo god tid.. Begynte på prosjektet i januar.. Og det skal hvertfall ikke lakkes før feriepengene kan utbetales i januar igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå