Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

men kan faktisk innrømme at akkurat din bil passer det, men det er mye av at du har lagt i så mye arbeid med å tilpasse ting opp mot hverandre, OG at du har en annen fanger enn en m-tech, slik at eksosen liksom er på inni fangere :-) men, jeg tror det blir bedre hvis du har sort netting 8) litt mer mystisk da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sort netting skal bli! Kjører forresten med Den originale nettingen til M-tech fangeren foran.. Er fornøyd med den.. Vokst litt på det også egentlig.. Før MÅTTE nettingen være chrom.. Den SKULLE jo synes ellers var poenget borte.. Nå kjører jeg mer clean stil.. Bilen fortjener å bli eksperimentert med, for det er jo alltid noe som kan perfeksjoneres til det ytterste så har jo prøvd med Chrom netting nå også... Syns ikke bilen trenger slike fremhevninger.. Rett og slett.. Den skal bare være clean.. Mystisk som du sier.. Også skal det jo være dette da, med å stadig finne "nye" ting med bilen..

Bilder til sammenligning.. Kanskje dere skjønner hva jeg mener med "kloss" på ene siden...

CAM_0519.jpg

DSC00369.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være enig der ja :-P hehe.. men jeg har aldri hatt sort netting på mine biler :-P

men viktig å prøve ;-) jeg skal nok ha sort grill også nå jeg 8)

men du, litt ot fra potta, men jeg likte baklampene som du har sota... vurderer å få tonet ned mine også litt... jeg snakker om de orginale nå altså ;-) har du bare sotet det hvite? eller alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sota alt ned ja..

Dro over en 5-6 tynne tynne lag med sotspray på de originale der ja ;)

Og hvis det er de nye du prater om, så dro jeg på 10 tynne lag, oppå det som allerede var fabrikksota :P..

Ny syns jo ikke lampa når den er av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok litt soting på meg også, men ikke fullt så mye ;-)

det som irriterer meg er at jeg har dtm stusser på bilen min... vurderer nesten å kappe, og smelle på nye stusser ;-) men, etter litt autosol tror jeg nok det blir bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja..

Ikke alltid ;) Spørs helt hva som er gjort med bilen.. Syns kanskje ikke 4 rørs passer Vanlige E36'er..

Men ble stilfult når den er bredda..

Venter på spent på Ad|os sine bilder av den andre E36'en

Rabies: btw har du sett kommentaren jeg la inn etter din forrige? Greit å få med seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt.. Mitt er skeivt fordi jeg ikke har limt det sammen med eksospassa, samt at litt tilpassing står igjen..

Scorpion potta har laga noen fine KRATER i fangern, som jeg må sparkle og lakke ;) Så ingen vits i å lime det sammen før det er fikset.. ;)

Jaja.. Føler den begynner å bli klar for våler nå.. Men burde fått tak i noen nye lykteglass.. får vel lakkere de som er der tenker jeg sånn om jeg ikke snart får haugevis med penger i fanget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...