Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja..

Ikke alltid ;) Spørs helt hva som er gjort med bilen.. Syns kanskje ikke 4 rørs passer Vanlige E36'er..

Men ble stilfult når den er bredda..

Venter på spent på Ad|os sine bilder av den andre E36'en

Rabies: btw har du sett kommentaren jeg la inn etter din forrige? Greit å få med seg..

Ja, jeg så den, men jeg tror ikke det er mulig å få tak i widebody bakfanger til compact, så da må jeg vel regne med å ødelege et par fangere og banne og kaste mye verktøy rundt i garasjen for å få det bra :roll::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja..

Ikke alltid ;) Spørs helt hva som er gjort med bilen.. Syns kanskje ikke 4 rørs passer Vanlige E36'er..

Men ble stilfult når den er bredda..

Venter på spent på Ad|os sine bilder av den andre E36'en

Rabies: btw har du sett kommentaren jeg la inn etter din forrige? Greit å få med seg..

Ja, jeg så den, men jeg tror ikke det er mulig å få tak i widebody bakfanger til compact, så da må jeg vel regne med å ødelege et par fangere og banne og kaste mye verktøy rundt i garasjen for å få det bra :roll::lol:

Ahaaa.. Ikke noe værre nei :P

Nei da tror jeg kanskje du må bruke fatasien litt.. Er jo ikke værre enn at man sparkler ut litt da om det skulle bli for lite.. Men da kontakt med Spiritus som sagt, så tar dere en talk på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel på Våler for å vise den litt, men blir bare dagstur, så ikke noe showshine og stress..

Bare se på andre, hente litt inspirasjon.. Få tilbakemeldinger.. :P

Tenkt deg til Våler på lørdagen da eller? Da jeg skal dit nemlig, og kunne tenkt meg og sett bilen din "live" :D

Skulle til og nevne på at eksosen så litt skjeiv ut til venstre, men du var klar over det ja ;) Hehe..

Ble seendes bedre ut med doble utblås på hver side ja, enig der! Kan fort bli litt for mye enkelte ganger, men ble bra her altså! Som du selv sa, blir jo bare en rar klump på andre siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra dette ja, Teddysen! :)

Får høre lyden på Våler da :D

mvh,

Fredrik

Hehe.. Nå skal jeg ikke kjøre den på bane da, så vi får se om jeg ikke er ved bilen når du kommer;) ellers er lyden bra.. Ikke så mye bråk som scorpion potta.. Og det er i grunnen bare bra ved litt lengre kjøring.. Ble slitsomt om jeg satt i bilen en hel kveld.. Dessuten slipper jeg å stå inne på statoil å høre duringa.. Men selv hvor stille den er, så er det skikkelig snerr og hissig lyd ved pådrag.. Og når du får det i stereo i tillegg;) aah..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra dette ja, Teddysen! :)

Får høre lyden på Våler da :D

mvh,

Fredrik

Hehe.. Nå skal jeg ikke kjøre den på bane da, så vi får se om jeg ikke er ved bilen når du kommer;) ellers er lyden bra.. Ikke så mye bråk som scorpion potta.. Og det er i grunnen bare bra ved litt lengre kjøring.. Ble slitsomt om jeg satt i bilen en hel kveld.. Dessuten slipper jeg å stå inne på statoil å høre duringa.. Men selv hvor stille den er, så er det skikkelig snerr og hissig lyd ved pådrag.. Og når du får det i stereo i tillegg;) aah..

Høres perfekt ut det :)

Syns det er helt håpløst selv jeg, om det bråker for mye. Kjører mye langt så.

Snerr og hissig ved pådrag er jo akkurat slik det bør være! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det litt til som er gjort..

1: Nye lykteglass er bestilt til hovedlyktene.. Grisedyre altså.. Fysjom.. Men de andre er så stygge så da er det bare en ting å gjøre det vett :)

2. Går over å setter på plass småting som manglet fra før.. Fant endelig ut hvor noen lister skulle (de som sitter på bakdøra inn mot førerdøra)

3. Skal rette på potta i kveld så den er presentabel lørdag ;)

4. Faktisk fått "spons" fra Meguiars.. Eller spons og spons da.. Blir feil å bruke det ordet.. Men fikk litt mer avslag enn vanlig kan du si.. :D Er ikke noe Meguiars bil for å si det slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...