Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte gi 1000 kr stykket.. er billigere fra koed, men når jeg må ha de dagen etter er ingen bedre enn den lokale ex-tronruden her..

Bare så det er sagt.. detta emd potta droppa jeg.. Må skru opp igjen alle festene og rette litt på den osv.. Får ta det når den skal ut.. Så får den bare være litt på snei.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forsetter med å gjøre livet jævli for alle som enda har ISDN linje jeg.. :twisted:

Fikk Meguiars "spons" på Våler i helga etter lang tids emailing med de. Fikk derfor tak i de beste av de beste produktene deres og derfor kommer nå en liten photoshoot av bilen etter behandling med deres produkter. Lakken er så smooth nå, at i stad, da en kompis satte pappkoppen fra statoil på bagasjeluka, så datt den ned, enda bilen sto på flatmark :shock:

Her følger bilder. Sinnsyk i lakken..

P5260291.jpg

P5260296.jpg

P5260300.jpg

P5260316.jpg

P5260334.jpg

P5260331.jpg

P5260323.jpg

Siste bildet her blir ny avatar og skjermbakgrunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt ræva bildekvalitet.. Enda det var kameraet til dama.. Tror jeg kødda til noe i sted;) Det var nok ikke ideelle Lysforhold til det komaeraet nei ;) Tar noen i morgen å se om de ble bedre.. Er mye bedre de bildene jeg tok fra våler så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :-P kamera har en del å si :-P

var våler turen bra? skal du til skogen i sommer? tror jeg må opp der en tur, men får jo se an bensinprisene :-P gidder ikke blåse av 1500 - 2000 spenn på den turen i gasolina, og så en halv formue for å sove på gress :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah.. Turen var grei den..

Surt vær og lave tempraturer trakk veldig ned. Derimot trakk kjøringa til de på banen, å få kjøre til og fra i regnvær, og bilen te anders87 veldig opp..

Når det gjaldt min bil trakk utstillinga med respons, sponsen fra Meguiars, og faktumet at alt gikk strålende, veldig opp, mens dekkslitasjen trakk veldig ned.. Snakk om å slite 2mm dekk på innsiden bare av en tur på 50 mil liksom..

Så i dag kan jeg slenge på nok en brukt 1000-lapp på deler i form av nye camberstag bak som justerer mer,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran er det Camber plater siden det ikke er instillinger på E36 originalt for dette, men bak er det eksentrisk bolt bak på nedre bærebru for å justere.. Bare at denne ikke justerer nok med den sporvidden og bredden jeg har..

Tragisk veit.. Når jeg har brukt bilen i en og en halv måned, og det er slitt ned 3 mm på sporet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mer sponsing. Vanskelig å få? Hadde ikke latt noen sette en kopp på min bil dersom den var så strøken som din

Så ut som det var bra glans i lakken hvertfall. Skinner godt tilbake :wink:

Ser egentlig ut som at det bare er veldig høy ISO på bildene, noe som gjør dem veldig kornete. Du får komme ned her så jeg kan ta bilde av den hehe

Har camberjusteringsstag til salgs hvis du vil ha. Ubrukte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fankern.. bestilte fra Usa i dag tidlig.. Ellers skulle jeg kjøpt dine :(

Uansett.. Spons og spons.. Er ikke sånn at jeg er neste bil i Gatebil sånn type "vidar Jøldal" opplegg.. Er vel heller det at jeg promoterer litt for de her oppe, samt at jeg gjorde en god deal.. Å kalle det en Meguiars Bil er vel å dra det litt langt, men noe i nærheten.. Kan vel bare si det slik at jeg fikk avslag, så jeg synes det var verdt å ha klistremerke i ruta ;)

Nærmere detaljer forblir mellom meg og Meguiars..

Så som sagt, bare for å oppklare.. Er nok ikke jeg som står der som reklame i Gatebil neste gang.. Men bilen står til disp, så kan nok tenkes at jeg plutselig står ved en Meguiars stand, uten å avtalt noe mer enn det..

Når det kommer til klistremerker, syns jeg ikke det kler seg å ha på "smørbrød-lister" og slike ting på denne.. Meguiars syns jeg det er litt prestiasje i, det blir nok den eneste.. Opp gjennom byggetiden har jeg fått mange rabatter/avslag bl.a. av både Powerflex.no, Norvatio, Koed.dk og ikke minst Styling-tech, så det er jo mulig når man har en plan og legger mye penger i den..

Quote "En kompis som hadde en Topp 5 Audi": Det handler ikke om penger, det handler om vilje. Du har en kropp å selge du også!"

Samme mannen sa også: "Over 100 000, da begynner det å bli morro. Da begynner du å få ting"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...