Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

hmmmm....

ja, skjønner ;-) men jeg vil også :-) hehe... klister skal ikke på min bil, da skal det være gode betingelser :-P hehe...

norvatio ja, thomas er grei han :-)

ja, om et år til, etter eu, så skal nok jeg putte i noen kroner i min også, å putte inn en m3, eller 2.8 motor i min også :-) hehe...

selv om det sikkert ikke blir noe av :-P men planene er der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Vask med Nxt Tech Shampoo (den vi brukte nede der anders

2. Gikk over med Quik Clay Kittet og clayet hele bilen.. Sinnsykt mye skitt den fant selv om bilen ble lakkert i påska!

3. Polerte over med Nxt Tech Wax 2.0.

Brukte Mash Mitt til såpen og tørket av med Water Magnet, og deretter Meguiars Padder og 100% Bomullskluter til det andre..

Dagen etter waxen smurte jeg inn bilen med den nye Ultimate Quik Detailer som er helt RÅ på vannavisning.. Kan si det slik at jeg tømte en 10 liter bøtte på panseret i dag, 9,9 liter rant av, resten perlet seg. Tørket over EN gang med Water Magnet og panseret var tørt..

På dekkene er det Endurance Gloss.

Per i dag har jeg enda ikke prøvd ScratchX'en, men den skal prøves på Svigermors bil slik at jeg ser den funker;)

Se forøvrig bildene fra treffet på Våler.. Så ser dere at Meguiars Klistremerket egentlig bare var tøft slik det ble plassert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm....

ja, skjønner ;-) men jeg vil også :-) hehe...

Skjønner jo det ;) Men har du ikke en klubb som har noen rabatter eller noe da? Tror Girls Go fast har, og da er det vel flere klubber som har..

Tror det beste er å legge frem budsjett/regnskap, skrive hyggelige brev, og gi de litt igjen.. Er ingen som gir fra seg noe gratis, så er ikke noe enveiskjøring som gjelder veitu.. Du må ha noe å tilby de.. Slik sett er jo reklameplassen på Lindgren sin bil mye mer verdifull enn min, men tror neppe Lindgren får ting gratis han heller fra alle han har på smørbrød-lista si.. Han får nok bare kraftige rabatter evt. innkjøpspriser, samt at de ønsker å bruke bilen hans som "test-bil" (les: ESS)..

Bare å stå på det Mysild.. Jeg får ikke noe gratis jeg heller, men det er klart at når du kjøper felger og dekk til noen tusen, eller plastikk til noen tusen, så har du nettopp skaffet deg noen gode kontakter ;) For min egen del har jeg tilbydd de å bruke bilder av min bil til diverse, men det har ikke vært aktuelt enda, så vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo greie avtaler med norvatio da :-P

men det er kanskje pga at jeg har gått i klasse med thomas ;-) hehe...

men grei den poleringslista :-) skal nok få prøvd det på min også etter eksamenene er ferdige :-) men brukte de maskin? eller kun clay, og så tech wax for hånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm....

ja, skjønner ;-) men jeg vil også :-) hehe... klister skal ikke på min bil, da skal det være gode betingelser :-P hehe...

norvatio ja, thomas er grei han :-)

ja, om et år til, etter eu, så skal nok jeg putte i noen kroner i min også, å putte inn en m3, eller 2.8 motor i min også :-) hehe...

selv om det sikkert ikke blir noe av :-P men planene er der :-)

Mulig, men fikk beskjed om at sponsing/rabatter var utelukket et halvt år.

Mulig jeg har " dårlig prosjekt", men skal jobbe mye for for å være raskere OSV 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...