///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 ikke jeg heller igrunn men min er jo "bare" "orginal" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg gjør Hehe, neida!! Er ikke så ille enda. HEhe, ja våres er jo "orginale i forhold til din kevin" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 men dere? åssen er det med bimmersstand på gatebil? syntes vi skull hatt bildene opp ved banen jeg for bimmers liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 I forhold til din Vegard er det noen skjermer og to rør som skiller oss.. Ellers er vel alt likt omtrent.. Fått sett litt på det i dag og utarbeidet en plan på det.. I morgen blir det å shine bilen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Nja.. Står nok med Gatebilklubben på Gatebil.. Må nesten det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 skal dere ha stand? kanksje jeg medlier meg inn som gjestemedlem og står med dere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hehe, joa!! Hmm, lurer i hele tat på om jeg kommer meg til ål i helga jeg.. Men skal prøve, så får vi se hvor lenge kassa vil. Ja, du får være gjeste medlem tror jeg, hehe eller støttemedlemer har vel også lov til å stille ut? Koster jo bare 150 det:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 hehe.. Det skal vi nok få fikset.. Tror ikke vi dekker opp de 15 plassene jeg har bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Blir rått vettu Ossen gikk det nedpå der i dag? Og når jeg først er i gang med å skrive, Ossen soting tror du foresten jeg må ha på min kevin? For at den skal bli så lik som mulig med den som er bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Var ikke nedpå der i dag.. Slutta ikke før 5 vett Men soting? Tror ikke det blir noe fint å legge på nytt bare foran, for den du har bak er falma.. De blir jo lysere og lysere med tiden, så det beste er jo å kjøpe nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Okey..... Ja, det er sant men var vel egentlig bare for å få på noe til jeg får peng til å proff sote de... Men får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Okey, men tror jeg at jeg bare får dra av den sotinga bak og sote alt på nytt... Fuck ass, våkna ikke før nå.. Men er jo så og si samma det, da jeg mest sannsynelig ikke kommer med bmwn, var ute å kjørte en liten tur i går og virker som om kasse blir værre og værre for hver minste tur.. menmen!! Kanskje ta den med i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Sleng ut et bilde fra i dag da;) Hvis du har tatt! Var lav og fin nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Tok ikke ETT bilde.. Ja i dag var den lav og fin.. Ingen klaring mellom skjerm og dekk og det gikk hvertfall ikke å svinge Bare en demontrasjon på hvor lav den kan bli om jeg VIL... Kunne heiset den en cm og hatt den fullt kjørbar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå