Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, joa!! Hmm, lurer i hele tat på om jeg kommer meg til ål i helga jeg.. Men skal prøve, så får vi se hvor lenge kassa vil.

Ja, du får være gjeste medlem tror jeg, hehe eller støttemedlemer har vel også lov til å stille ut?:P Koster jo bare 150 det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rått vettu :D Ossen gikk det nedpå der i dag? Og når jeg først er i gang med å skrive, Ossen soting tror du foresten jeg må ha på min kevin? For at den skal bli så lik som mulig med den som er bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke nedpå der i dag.. Slutta ikke før 5 vett ;)

Men soting? Tror ikke det blir noe fint å legge på nytt bare foran, for den du har bak er falma.. De blir jo lysere og lysere med tiden, så det beste er jo å kjøpe nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, men tror jeg at jeg bare får dra av den sotinga bak og sote alt på nytt... Fuck ass, våkna ikke før nå.. Men er jo så og si samma det, da jeg mest sannsynelig ikke kommer med bmwn, var ute å kjørte en liten tur i går og virker som om kasse blir værre og værre for hver minste tur.. menmen!! Kanskje ta den med i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke ETT bilde.. :)

Ja i dag var den lav og fin.. Ingen klaring mellom skjerm og dekk og det gikk hvertfall ikke å svinge :P

Bare en demontrasjon på hvor lav den kan bli om jeg VIL... Kunne heiset den en cm og hatt den fullt kjørbar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...