vetu03 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 hehe, ja helt drøyt lav den var med den senken... Hvor mye mer hadde du å gå på justeringa på demperen? for du måtte vel gi deg siden jula tok i buene?! Edit: wee 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hadde en cm til hehe-.. Grattis med Gult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Det værste er vel at hadde jeg latt den sette seg skikkelig, ved å kjørt litt med den, så hadde den nok droppa en cm til.. Men er jo ikke noe vits, da det ikke fins kjørbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Du burde absolutt ha tatt et bilde av det.. Ikke noe som er råere enn en skamlav bil *Edit* Gratulerer som Brigader Vetu03 Hehe Lenge til jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Dette er bra Teddysen ! Meget imponert over den fine E36'n din : ) Jeg som var med Anders på Våler btw Keep up the god spirit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Du som var med Anders ja;) Nå veit jeg det også.. Det er naaaaajs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Ultra nice bil Felgene sammen med senken gjorde den helt sinnsyk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Du burde absolutt ha tatt et bilde av det..Ikke noe som er råere enn en skamlav bil *Edit* Gratulerer som Brigader Vetu03 Hehe Lenge til jeg er der Hehe, takk. Men ikke si det, er de første 500 som går sakte.. Plutselig er du bare der, menmen!! Har et bilde av den fra i dag, men da hadde den bare normal senk.. Kan slenge det ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Joda, er mulig det Bare og laste det opp det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Ikke noe problem det.. send det til med på msn så jeg får sladda det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Bilder fra Helga... Som lovet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Dårlig mobilkamera der bildet er tatt langt fra.. Må si jeg er fornøyd med måten bilen ser ut på.. Den har fått det riktige "stuket".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Hva gjør wonderbaumen i vinduet når bilen er utstilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 du som er linselus bak der teddy? blitt flott nå bilen ja... men hva skjer med åpent panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Hva gjør wonderbaumen i vinduet når bilen er utstilt? Sånn ser den ut på kloss hold.. Klubbutstilling.. Med egen Baum.. Og da er det ikke så farlig Panseret er åpent, fordi han med Calibran ved siden av briefa så j*** med turbomotoren.. Så da måtte vi nesten vise åssen ett cleant motorrom skal se ut.. Men det var nok å bare åpne litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå