anders87 Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Oj, flaks det gikk så bra som det gjorde da! Vet hvordan det er og være redd for sine nærmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Her er noen bilder fra Rudskogen: Her skal jeg f*** meg vise dere hvor lavt det kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ikke noe klassisk juks her altså hvor du parkerer med fremhjulene utenfor banen og leppa oppå asfalten slik at det ser ut som om den er mega lav.. Nederste bildet ser du at ene hjulet står på asfalten og den er like lav.. Har også av anders sin, men har ikke sladda skiltnummeret så.. Aksepterer han det så kan det hende jeg legger ut noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Kast dem ut det! Eneste du som har bilder av bilen min tror jeg, glemte jo og ta selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 På nest siste bildet var det laget plass for vetu03 som desverre ikke kunne ta med bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 det du sier angående hvor lav den er med hjulet på asfalten på siste bildet der... se på bakhjulet 10cm klaring til hjulbuen, så bilen står nok litt juksete til Men lav nok er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 ja den står jævli merkelig.. hehe Men neida.. den er ikke jukset til faktisk.. Like lav da den ruller utpå Fronten endrer seg ikke slik på bilen at den går sårdeles mye ned foran selv om baken er skeiv.. Det er faktisk slik at den på de andre bildene er kunstig høy, fordi vi sto i en liten oppoverbakke på kanten der faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Japp, kan gå god for den forklaringen, det var en svak helling vi sto i så bilene ble en smule høyere foran enn hvis vi hadde stått på asfalt.. Sådetså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Strøken bil du har! =) ser bra ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Takk og takk Blitt veldig fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Hmm, ser ut som jeg trenger litt lett toning av rutene rundt bilen, og en pitteliten streamer i frontruta når jeg ser på bilene står siden av hverandre... *tenke tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Ser ut til det faktisk .. Hehe.. Men det gir ett mye røffere look på en allerede svart bil.. Og må også si jeg er fornøyd med at INGEN har kommentert baklyktene etter at jeg tonet de ned noen hakk til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Må også understreke at toppstripa sitter i RUTA.. ikke noe jallamekk der med sotfilm nei.. Og den kan kun sees fra spesielle vinkler. Betalte f... meg 6900,- kr for den ruta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Ser ut til det faktisk ..Hehe.. Men det gir ett mye røffere look på en allerede svart bil.. Og må også si jeg er fornøyd med at INGEN har kommentert baklyktene etter at jeg tonet de ned noen hakk til.. Ligger jo ikke noen bilder av baklyktene her Det må du få lagt ut... Og ble bra med soting i toppen av ruta. Ser greit ut, men koster en del hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 rundt 2500 mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå