Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1mm på såpass med runder kan vel ikke sies å være så galt med tanke på senkinga på bilen. Men du har jo fått rettet ut hjulvinklene en del med oppgraderingene dine.

Ikke sikker på hva som er vanlig slitasje ved banekjøring, men når du ikke kjører med R-dekk vil jeg ikke tro dette regnes som mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinklene ble bare HELT feil på banekjøring da, men orket ikke engang tenke på å begynne å justere der da det kun dreide seg om 4 timer..

Slitasjen sees best på utsiden av dekket. Her er det nok snakk om 2 mm ca..

Den skulle nok hatt mer negativ camber for å få "riktigere" veigrep i svingene da understellet krenger.. Det er jo derfor det er skreving på Bmwen.. Blir riktig i svingene likevel ser du ;) Så sånn som den står nå så blir det nok litt feil likevel å ha de mest mulig lik 0 i camber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som banekjører! Husker selv første gangen i 2003, etter det har jeg også fått dilla :)

Veldig spent på den nye sløyfa ja, BMWCCN har også leid denne i september.

Da kommer jeg med splitter nytt understell ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trengs ett stivt understell.. Vil også anbefale at en tenker litt på det der med "3. gir problemet"... Fikk virkelig ikke brukt de andre girene..

Eneste var kanskje jeg følte det gikk bedre med 2. gir gjennom sjikanen etter den langre høyresvingen. Da fikk man mer drag utover strekka siden jeg føler man hentet mer fart gjennom sjikanen.. Nedover langsiden dro jeg ut 3. gir og du rakk aldri gire til 4. før det egentlig måtte bremses og gires ned til 3. igjen..

Dessuten var det mye artigere med 2. gir gjennom siste svingen mot depotstrekka :P, men det går ikke spesielt fort ved å legge breier da..

Syns det var helt håpløst dette med 3. giret jeg altså.. Vil heller ha en bil som kan bruke flere gir og med mindre toppfart, enn en som føles litt feilgiret..

Dr_S: Jo takk.. Jeg syns det var artig.. Ingen her oppe som tror på at jeg har kjørt den så "hardt".. Så venter virkelig på bildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, grunnen til at man ikke får giret til 4. gir der oppe er jo at banen er altfor kort. Er jo ingen hastighetsbane i det hele tatt :)

Jeg bruker også kun 3. gir, selv i S-kombinasjonen. Legger inn 2.giret nede i bunn av slakteren og 3. før depotstrekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...