Azeton Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 tørr DU det samme?,Er det der å tørre da? Bare å gi gass å styre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 og gjerne brems litt av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 må sikkert bremse før svingen ja.. Bruker å leke litt i rundkjøringene på tverra. å det der kan da ikke være så mye vanskligere? Bare å gi GASS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Poenget er vel heller at han er jo så redd for denna bilen sin at jorda går jo under om han er uti sansfella en tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 jeg? skal kjøre pent jeg... skal ikke ut i noe sand eller noe! da kjører jeg heller i revers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Akkurat det jeg mener... Pysa.. Var utpå plenen 2 ganger.. Skjedde ikke noe spes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 haha... kanskje noe bryr seg mer om bilene enn andre? :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Nei det tror jeg ikke.. Bryr meg veeldig mye om bilen min.. Men om det ser brutalt ut, men ikke kan brukes, faller alt sammen.. Det er ikke noe farlig å bruke bilen.. Den holder seg godt og er bygget med fart i tankene.. Var deilig å få prøvd den på bane.. Absolutt ingen som tror den er brukandes til det.. Etter å ha spyla av jorda som lå på taket så var den like fin igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 jord på taket? riper!?!? hehe... nei da, må nok prøve meg en tur, hvis jeg først skal ut, hvis ikke skal dr_s ta meg med på en tur, ikek sant dr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 jord på taket? riper!?!? hehe... nei da, må nok prøve meg en tur, hvis jeg først skal ut, hvis ikke skal dr_s ta meg med på en tur, ikek sant dr? Hvordan fikk han jord på taket? Hehe.. Ja, du kan sikkert sitte på hvis du vil, er jo morro å sitte på og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 jord på taket? riper!?!? hehe... nei da, må nok prøve meg en tur, hvis jeg først skal ut, hvis ikke skal dr_s ta meg med på en tur, ikek sant dr? er du redd for sandfella Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Når du snurrer rundt fordi du er litt sein med å bremse inn mot en sjikane og får sleng i første sing i sjikanen for så å dra kontraen ut på plenen mens du drar en 360 "all over the place" blir det gjerne litt jord på taket også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Skal jo litt til å lage riper når jorda bare lander på taket da.. Er jo bare å spyle av liksom Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 jord på taket? riper!?!? hehe... nei da, må nok prøve meg en tur, hvis jeg først skal ut, hvis ikke skal dr_s ta meg med på en tur, ikek sant dr? Hvordan fikk han jord på taket? Hehe.. Ja, du kan sikkert sitte på hvis du vil, er jo morro å sitte på og høres moro ut jord på taket? riper!?!? hehe... nei da, må nok prøve meg en tur, hvis jeg først skal ut, hvis ikke skal dr_s ta meg med på en tur, ikke sant dr? er du redd for sandfella Mysild? har vært i et autovern en gang med en annen bmw, så sanda er vel "hakket" mykere Når du snurrer rundt fordi du er litt sein med å bremse inn mot en sjikane og får sleng i første sing i sjikanen for så å dra kontraen ut på plenen mens du drar en 360 "all over the place" blir det gjerne litt jord på taket også.. haha... ser det for meg... et forvirra blikk inni der XD som prøver å kontre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Har det på film.. Sinnsykt.. Hehe.. On Board Camera med snurring.. Han greier ikke akkurat å holde kameraet stille.. *lol* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå