Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!

BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:)

Nei det tror jeg ikke.. Bryr meg veeldig mye om bilen min.. Men om det ser brutalt ut, men ikke kan brukes, faller alt sammen..

Det er ikke noe farlig å bruke bilen.. Den holder seg godt og er bygget med fart i tankene.. Var deilig å få prøvd den på bane.. Absolutt ingen som tror den er brukandes til det..

Etter å ha spyla av jorda som lå på taket så var den like fin igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jord på taket? riper!?!? :-o

hehe... nei da, må nok prøve meg en tur, hvis jeg først skal ut, hvis ikke skal dr_s ta meg med på en tur, ikek sant dr? :-P

Hvordan fikk han jord på taket? Hehe.. Ja, du kan sikkert sitte på hvis du vil, er jo morro å sitte på og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Når du snurrer rundt fordi du er litt sein med å bremse inn mot en sjikane og får sleng i første sing i sjikanen for så å dra kontraen ut på plenen mens du drar en 360 "all over the place" blir det gjerne litt jord på taket også.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... nei da, må nok prøve meg en tur, hvis jeg først skal ut, hvis ikke skal dr_s ta meg med på en tur, ikek sant dr? :-P

Hvordan fikk han jord på taket? Hehe.. Ja, du kan sikkert sitte på hvis du vil, er jo morro å sitte på og :)

høres moro ut :-)

hehe... nei da, må nok prøve meg en tur, hvis jeg først skal ut, hvis ikke skal dr_s ta meg med på en tur, ikke sant dr? :-P

er du redd for sandfella Mysild? :P

har vært i et autovern en gang med en annen bmw, så sanda er vel "hakket" mykere :-P

:P

Når du snurrer rundt fordi du er litt sein med å bremse inn mot en sjikane og får sleng i første sing i sjikanen for så å dra kontraen ut på plenen mens du drar en 360 "all over the place" blir det gjerne litt jord på taket også.. :D

haha... ser det for meg... et forvirra blikk inni der XD som prøver å kontre :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...