anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Jada, det er den hvertfall.. Er mye reddere for andres ting enn mine så.. Du har ingen ting og frykte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Samme her å det da Hehe.. en du er herved advart.. Den skriker etter gassen i vater.. Selv kjører jeg ikke som en gærning, men ejg syns nå at det er greit å ha draget der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Tror det blir ganske så tøft med vingen jeg! Du har jo sikkert blitt vant til og se den uten nå, men tror ikke bilen kommer til og bli noe styggere hvertfall Takk for advarselen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 hehe... lurer på hvem flere som har bilen sin på norvatio hehe.... mye må du gi for de kev? hehe... menne.. fine bilder, me vet ikke om jeg liker skiltet... minner meg litt om han med black mafia... ikke bra men smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Skiltet? Å ja det ja.. Ikke "Heineoen"... Kan jo ikke ha noe annet på den bilen der da.. Hvit bakgrunn er for "wannabe", og andre farger blir HELT feil.. Ja sendte jo inn bilder for å få rabattkupong.. Og jeg betalte faktisk det det kosta.. Spurte ikke om rabatt engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Synes skiltet ble tøft jeg! Eneste hadde kanskje vært med karbonbakgrunn og svart/grå skrift på eventuelt Siden leppa foran er i karbon, og det kommer en vinge bak med karbonflapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 skiltet er tøft, men det som er påskrevet er det værre med... skulle heller stått infinity hehe... men som sagt smak og ubehag ja, heine eller noe... æsj hehe... kunne fått de til ok pris... men men... menne, VINGE!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Døøøøh.. DET HETER IKKE INFINITY LENGER.. Det heter faktisk Breitbau II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Dobbelpost... Der er det Svart på hvit, the name is Breitbau .. Syntes det ble tøft med det skiltet å det som stod på det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 jeg vet det... men likte ikke det nye navnet! jeg liker bedre uttrykkene cab og stv, enn e93 og e91 liksom hehe... men åssen vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Mysild: Fra forrige side.. Men hva skjer med den UUC vingen med karbonflapp du prata på du skulle ha da, eller har du slått fra deg idèen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 aha GT vinge (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Haha, du assa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Forskjell på UUC og GT Vinge mysild Eller er det bare du som ikke vil forstå det fordi du mener Gt vingen ser best ut;) Er UUC, UUC, UUC Vinge kevin skal ha! Helvettes unga!! UUC VINGE GT VINGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå