Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig pen e36 du har.

Som sagt pent stylet uten å gå over grensa, felgene sitter og som støpt ;)

Er det BOSCH org lykter du har med ccfl?

Venter slike selv og var spent på hvordan det kunne se ut, men ser nå at det ble veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det.. Du som hadde sota frontlykter ettersom jeg skjønte? :D Kult det da.. Så litt upraktisk ut da men..

Joda.. Den gjør seg IRL

Bruker bare tåke/park uansett så er samma om hovedlysa ikke lyser helt 100% :P

Fort gjort å ta leppa når bilen er såppass lav ja..

Pleier sjelden å være noe problem, men når du møter en stok i 90 km/t så er det endel krefter ute å går..

Etter en Damage check så ser det ut til at ingenting annet er skadet.. Så hell i uhell der da.. Som sagt tror jeg det går fint å lappe å lakke den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen e36 du har.

Som sagt pent stylet uten å gå over grensa, felgene sitter og som støpt ;)

Er det BOSCH org lykter du har med ccfl?

Venter slike selv og var spent på hvordan det kunne se ut, men ser nå at det ble veldig bra.

Har vært utrolig mye tankearbeid med denne.. Er vel akkurat det jeg har prøvd på? En stil som gjør at jeg kan stille opp på både Gatebil OG Bimmers/Bmwccn treff uten å være flau ;)

Felger? Mista nesten dama for de. Når jeg hadde sitti foran datan i 2 måneder på kveldstid og sett på felg etter felg, så syns hu det var nok.. Til slutt bestemte jeg meg for disse, dog uten svarte detaljer.. Svein-Erik på Styling-tech som importerte (har nå sluttet), overtalte meg til å velge MED svarte detaljer.. Nettopp det er en ting jeg aldri kommer til å angre på ;)

Sitter som støpt gjør de ikke.. Når jeg regnet ut innpresset jeg ville ha, tok jeg aldri høyde for camber bak. Når det ble camber bak forsvant mye av felgen inn under buen.. Skal få tak i noen spacere som løsning på problemet..

Og jada.. Er Bosch lykter.. Utrolig pene lykter det faktisk.. Gjorde seg med nye lykteglass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt på leppa..

Sånn så den ut:

DSC00550.jpg

Først, rubba jeg den opp, slipte hele med våtslipepapir 320 og deretter la jeg på glassfiber i sprekken , og forsterket den under med en "lapp" med glassfiber..

DSC00549.jpg

Deretter hengte jeg den opp, gikk over den nok engang med slipepapir 320 og dro på plastic primer på hjørnet der. Sparklet så ett strøk med Stålplast, slipte ned og sparklet med sparkel..

DSC00552.jpg

DSC00553.jpg

I morgen blir det sliping, deretter plastic primer på hele, 2-3 lag med filler. Sliping meg 600 papir, og så blir det lakk på torsdag..

Montering fredag og avreise natt til Lørdag ;)

Ønsker også å velkomme mitt nyeste "vesen" i garasjen.. Den gamle var god og trofast men etter å ha løftet noen hundre tonn (Den er seriøst helt utslitt den gamle røde garasjejekken), var det på tide med NY..

Denne ser slik ut og er en snerten liten sak..

DSC00554.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som en praktisk jekk for biler som er litt lavere enn normalt.

Kjøpt hvor?

Pen bil forøvrig. Det betyr mye for utseendet at du ikke har fronten og baken som egentlig tilhører breddekitet.

Felga kler også bilen veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som en praktisk jekk for biler som er litt lavere enn normalt.

Kjøpt hvor?

Pen bil forøvrig. Det betyr mye for utseendet at du ikke har fronten og baken som egentlig tilhører breddekitet.

Felga kler også bilen veldig godt.

Har ikke prøvd den enda :shock: Den er kjøpt på Biltema.. Vet du får slike jekker til tre ganger prisen, men ser ærlig talt ingen fordeler med å ha jekk til 4000 kroner.. Denne kostet 1500,-.. Eneste må være at skikkelige racingjekker er litt lengre og løfter litt høyere, men denne holder for meg.. God å bruke, tar liten plass i bagasjerommet og ruller got på garasjegulvet..

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=130300

Jeg har jo bakenden da. Bruker Breddefangern som det er kappet hull til dobbel eksos i. Men vingen derimot, den har jeg ikke..

Og Fronten ja, fins jo ikke noe finere enn M3 front.. Har studert endel bilder for å si det slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...