BreitBau Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 off... noen som har tid til polering Har to hender vettu.. Går dobbelt så fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 off... noen som har tid til polering Har to hender vettu.. Går dobbelt så fort.. dust trenger egentlig ikke polere... holder med QD for min del... er fortsatt glatt... men får kanskje ta en kjapp runde på fredag hvis jeg rekker det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Sant det da.. Er tom for UQD da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 tar med på våler jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Må snylte på Vegard tror jeg.. Han har jo fått av meg før så Eller Andypandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Du kan få av meg, skylder deg det Så ikkje noke problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Hehe, kan få av meg også!! Skylder deg vel det jeg også.. Så tror nok ikke det er noe problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Det så ut som en praktisk jekk for biler som er litt lavere enn normalt. Kjøpt hvor? Pen bil forøvrig. Det betyr mye for utseendet at du ikke har fronten og baken som egentlig tilhører breddekitet. Felga kler også bilen veldig godt. Jeg har jo bakenden da. Bruker Breddefangern som det er kappet hull til dobbel eksos i. Men vingen derimot, den har jeg ikke.. Og Fronten ja, fins jo ikke noe finere enn M3 front.. Har studert endel bilder for å si det slik Ja, det har du forresten..my bad. Men du har vurdert M3 fanger bak også, eller er jeg helt på jordet? Helt klart..M3 front er det peneste på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Noen mulighet til og ta et bilde bakfra helst litt langt nede??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Noen mulighet til og ta et bilde bakfra helst litt langt nede??? Kan fikses.. Noe Spesielt du vil se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Leppa er litt nærmere å bli ferdig da.. Idag har den blitt sparklet litt ekstra.. Deretter slipegrunnet, og sparklet litt til. Kom frem masse hull som hadde vært luftbobler i støpeprossessen.. Deretter to nye lag med slipegrunn, nedsliping og deretter lakkering.. Og her er hjørnet med knekken: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Du kan få av meg, skylder deg det Så ikkje noke problem.. sinnsykt rå bil! Hva ligger den carbonvinga i pris ca, har ei på min bil jeg vurderer og selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Leppa du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Slik hengern akkurat nå.. Ser ut til at jeg rekker det til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Du kan få av meg, skylder deg det Så ikkje noke problem.. sinnsykt rå bil! Hva ligger den carbonvinga i pris ca, har ei på min bil jeg vurderer og selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå