Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøper jo ny til neste år ;) Så da blir det GT-leppe i 181 Hengende på veggen..

Regner med at jeg kommer til å sende den inn for lakk ifm reklamasjonen jeg har pågående.. Så blir den 100% strøken.. I tilfelle noe skulle skje med den nye leppa..

Eneste grunnen til at jeg lakkerte nå er fordi bilen BØR se bra ut på våler.. Og det gjør den ikke med stygg carbon leppe.. Såne ting drar mye ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mulighet til og ta et bilde bakfra helst litt langt nede??? :wink:

Kan fikses.. Noe Spesielt du vil se?

ja har samme breddekit som deg liggans nå men skal kun bruke bredderne resten blir m-tech, ville bare se hvor langt ut dekka står :wink:

for du har vel 10 felger med innpress 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg nøye om for hvilken bakfanger du velger.. Smaker er jo litt delt på dette punktet, men for bilder kan du jo se på spiritus sancti sin bil. Han har M-tech bak. Allikvel er det noen ting jeg ønsker du skal tenke på

1. M-techbakfanger har egentlig ikke nok kant bak på fangern for at det skal kunne gå kant i kant med buen. Det ender med at du drar den for langt ut, og du får en glipe på innsiden av bakfangeren ved hjulbuene. Spiritus ser ikke ut til å ha hatt det problemet, men dette var en av de viktigste grunnene til at jeg valgte Rieger bakfanger

2. Fangeren bak skal bygge litt langt ned med det kittet. Hvis du ser på M-tech biler, så er alltid bakfangern mye høyere enn sideskjørtene. Dette syns jeg ser rart ut siden det da blir ett slags trappetrinn fra skjørt og opp til bakfangern.. Det fineste stuket syns jeg man får når bilen er like lav rundt om. Når du ser en m-tech bil fra sidene neste gang, tenk på høydeforskjellen mellom skjørt og bakfanger, og tenk da på at rieger skjørtene går ENDA lengre ned enn m-tech skjørtene.

3. Jeg syns kanskje rieger infinity II fangern er litt klumpete med bare potte på en side.. Om du bygger grombil, trenger den egentlig 4 potter i dag altså.. Tenk deg selv. Når du blir forbikjørt av en med 4 potter i trafikken tenker du: "OJ!"...

Se på Riegers hjemmeside og finn online katalogen.. Mener at anbefalt felgdimensjon bak er 11x18 ET 10 med 10mm spacere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Jada.. Nei jeg kommer nok ikke til å mobbe deg in real life..

Anders har jeg jo fått god kontakt med, men han "kjenner" jeg jo nok til å tørre å prate med.. Så jo hvordan det var i Drammen på treff.. Alle sparka i grusen og titta så smått på de andre..

Så tror nok ikke jeg er breial når jeg møter deg.. Da får det heller være at du har ripa felga dine og ikke fått polert ordentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, flott det:p Du får introdusere oss for de du kjenner:) kjekt å bli litt kjent med folk, skal se etter en med gips på armen... Ellers så får vi se etter en svart bmw med ripete felger #-o:-# haha, bare tuller jeg :girly:

Du får se etter breitbauen eller noe helvettes orange noe 8) Så finner du oss nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...