Astri Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Så definitivt.. Artig artig..Vi savnet deg der Astri.. Kommer du ikke snart og gir ett ansikt på nicket? Gjorde dere? Så gøy! Ja eg lover at eg skal komme meg på et slikt treff en gang... Er bare litt vanskelig for tia privat... Men en gang skal eg komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Gratulerer så mye! Sånt er veldig, veldig moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Congrats, igjen! Var så artig og stå der og høre dem rope navnene våres, èn etter en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 teit av deg å dra! sov med bilen rett utafor vinduet jeg hehe grattis igjen... men kom ned til sirevåg, så slår jeg deg på concoursen med ordentlig bildømming hehe... XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 teit av deg å dra! sov med bilen rett utafor vinduet jeg hehegrattis igjen... men kom ned til sirevåg, så slår jeg deg på concoursen med ordentlig bildømming hehe... XD Hadde du funnet det motellet litt fortere så hadde vi ikke dratt vettu:) hehe! Vi får komme på concoursen til neste år:) Så får vi se da.. Får du ut no bilder etter hvert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 ja, men lurer på om jeg skal prøve å få tak i PS før jeg legger ut har tatt 350 bilder mange diverse, noen fine, og mange med røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Veit.. åsså en etter en da gitt Pokalen står ved siden av meg her på pc-pulten enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Du kan få hele adobe pakka av meg... Men er vel ikke så lett å sende den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Hehe nei den er stor den ass..Har CS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 brukt ps her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 neinei.. Ikke noe å begynne på med mobilbilder engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 hehe... var bare så klare farger tar dere turen ned hit neste søndag? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Var veldig klare farger ja, men ser det er meobil kamera når du maksimerer bildene... heheh, det var det da! Hadde jo vært gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Er det pokaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå