Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jupp.. Må ha plakat fra denna sommern nå..

Greit å ha på loftet når en er 50..

Og for de som ikke skjønte det er det forskjellige detaljer og øyeblikk.. Hovedbildet er jo seff fra Gatebil Magazine, og viser meg med bilen..

Skal bytte ut det ene med M5-gjellene.. Og deretter blir det printet opp ett stykk til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET driter jeg i..

hahahhaaa... kongesvar :-D *ler*

Nei nei.. Med frykt for å støte noen er det beste svaret eller comebacket ever: "Du er gay"...

Ene jeg jobbet med i utenlandstjenesten sa det hver gang noen satte ham fast.. Kom aldri noe comeback/kontra på den igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage plakat med seg selv på? :roll:

Tror nok kanskje tankegangen din hadde snurra mer i min retning om du hadde gjort eller eid noe slikt selv..

Burn.. 8)

Har en m3 jeg akkurat har bygd og pussa opp, men ingen behov for plakat av meg selv:)

Men store bilder a en strøken bil, den er jeg med på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Neida.. Den EGENTLIGE grunnen bård er at jeg vil ha ett bilde av det.. Har brukt så utrolig mye tid (3-400 arbeidstimer), så utrolige mye penger (160 000 uten å kødde), også utrolig mye som jeg har ofret for å få det her slik det har blitt, så kan jeg ikke la det går i glemmeboka og bare ha det i huet når jeg er 50..

Vil ha en poster bak hylla med premien, (som forøvrig er den beste følelsen ever når du blir belønnet for slitet), og det bildet med best kvalitet er jo da selvfølgelig bilde som Camilla fra Gatebil Magazine gav meg i .raw format.. Det er det eneste bildet jeg har som kan blåses opp i 1,2 x 0,8 meter uten å bli kornete..

Og derfor ble det det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...