Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Hvet ikke helt jeg :? Det har kevin også spurt om, eller han har sagt jeg må lage meg en. Men har aldri fått surret meg til det.. Begynte å lage en ei gang, men så hadde jeg ikke noen bilder på den dataen, så ble lagt på is det..

Men får lage en i vinter tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, det gjør du nok uansett:p Går så treigt med meg vettu.

Skal vaske den under i helga var planen, så da får vi se hvordan det blir..Også blir det å slipe ned igjen buene og skjermene inni bak og forann og tectylere opp igjen, har subba så mye at jeg har slipt vekk tectylen mange plasser, så er helt innpå metallet.. Så får få på ny tectyl også bumperstoppers bak så jeg slipper det til sommeren igjen.. Men ingen tvil om at din er strøken, imponerer meg stadig vekk.

Har tatt av alle lister, lykter, deksler å pakninger i uka nå å vaska under dem og vaska dem, så nå ligger det bare å slenger, trenger en del nye klips før de blir satt på igjen.. Også blir det nye pakninger på alt rundt ruter og sånn pluss nye innstegslister, var planen hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah.. Kjøpte alt av klips nytt i fjor..

Irriterer meg at de nye typene lister er tykkere enn de gamle.. Vinduslistene tenker jeg på.. Får vel bytte de jeg å koster jo ikke så mye så..

Venter fortsatt på avklaring om reklamasjonen jeg da.. Sendte hun er veldig skarpt brev her om dagen så får vel snart svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir kjempe bra.. Ingen ting å si på det kevin!!

Kjøpte en del klips fra koed når vi hadde den bestillinga der, men var ikke så mange til sidelister, innstegsliter og teppelister der, bare noen få! Så må ha flere, men blir nok ikke før senere i vinter det.

Leter også etter innstegslister da jeg bare har orginale der.. Men hvet ikke hvem jeg skal ha. Funnet noen litt kule carbon da, men vil ikke ha m3 der, så må sjekke litt.

Skal se om jeg finner bilde:

686r2edshsnyjvbvmule.jpeg

Okey, får håpe det ordner seg nå da!! De må jo snart gi seg, er jo bare teit å sitte å nekte nå.. Hvertfall nå som alle andre sier det er helt klin umulig at det er vridninger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei:p skal ikke ha noen e36 m3.. Får heller slenge på ei snurre på 325'n:p Skulle jeg hatt m3 måtte det hvertfall bli e46, e30 eller e92:p Tror e36 er den siste jeg ville hatt av m3'ne.

Så vidt jeg husker, så har vel du også m3 der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke tåler en skvett negativ ting om din bil, er trist, så å gå i motangrep, er lavmål. Tåler du ikke å høre negative ting om bilen, breitbau? Forguder du bilen din? Ingen selvironi?

E30 er blitt en klassiker, og burde ikke komme i feile hender. Ser jo for meg at e30n du har handlet der står utenfor sammen med e36n og skjelver av frykt for å få samme frisør.

En e30 burde ikke vært lov å ha som vinterbil, og jeg kan ikke fatte og begripe om noen er uenig med meg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder E30en: Viser kun at du ikke har tatt deg bryet med å lese gjennom tråden, når du ikke får med deg hvor perfeksjonist jeg har vært ang. E36.. Ingenting skulle tilsi at denne E30'en ikke blir behandlet bortimot tilsvarende... Dog syns jeg ikke noe om å bruke en bil jeg har påskostet unevnelige summer (rundt 160 000, var visst NEVNELIG likevel) som vinterbil..

Den som ikke skjønner at en 1991 modell påkostet den summen IKKE skal brukes som vinterbil bør kanskje gå inn i seg selv... Vel.. Da trenger man en vinterbil.. Om jeg kunne valgt, så hadde jeg valgt en E46 eller E39, men siden pengene ikke strekker seg så langt tar jeg heller en E30 og gjør opp den i akseptabel stand, slik at denne kan brukes som BRUKSbil.. Har jeg noengang sagt jeg skal ødelegge den??

Jeg tåler negativ kritikk, men ta den nå for faen meg saklig da istedet for å kalle DEN bilen en kebabtralle.. Det viser jo bare lavmål fra DIN side.. herregud, kommenter innstegslistene, gt-leppa, den skeive potta eller noe som faktisk er verdt å høre på, i stedet for å bare flåse av deg ett "pakkisbil" eller "kebabtralle"... Herregud for en kommentar.. Finnes faen ikke SAKLIG for FEM flate øre..

Og når det kommer til vinterbil.. Hva faen kjører du da? Ser jo det at etter dine prinsipper så burde BEGGE dine biler stå i garasjen vinterhalvåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...