Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahahahahahaah ^^

Ja det er bare så innihelvette useriøst også da?! Ber meg om å tåle kritikk og at jeg ikke har selvironi?

Her har vi en som gidder å bruke tid på ett BMW-forum, åsså greier han å lire av seg "kebabtralle".. Ett stempel 99,9% av alle Bmw eiere fnyser av UANSETT hvordan bmwen ser ut?! UANSETT hvordan en BMW ser ut er det ALLTID noen som greier å lire av seg "pakkistralle" i det du kjører forbi.. BMW har så ufortjent fått ett slikt stempel, og at det da kommer fra en som til sigende eier både en M3 og en M5 er jo bare HELT tragisk..

Så når man først lirer av seg "kebabtralle", ett ord brukt som skjelsord ovenfor BMW modeller av alle slag, hvertfall fra E30 og nyere, så kan jo ikke det taes seriøst inne på ett BMW forum..

Jiiises... ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at "bimmerfun" overdriver..... MEN du breitbau er vel høy på pæra, sånn e det bare...

ouch!

men ikke for å forsvare eller kommentere noen her? men har du "bimmerkongen" sett bilen til breitbau i virkeligheten? hadde du det, hadde du forstått JÆVLIG godt hvorfor han er "høy på pæra" (jeg kan si det for jeg kjenner kevin)

så mye tid og arbeid, har han ALL rett til å skryte av! er du ikke interresert, nei vel, så la vær og svar eller ikke kikk innom tråden...

folk kan kommentere i vei, men slike usaklige innlegg (bimmerfun), er bare barnslig, det forstår du vel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder E30en: Viser kun at du ikke har tatt deg bryet med å lese gjennom tråden, når du ikke får med deg hvor perfeksjonist jeg har vært ang. E36.. Ingenting skulle tilsi at denne E30'en ikke blir behandlet bortimot tilsvarende... Dog syns jeg ikke noe om å bruke en bil jeg har påskostet unevnelige summer (rundt 160 000, var visst NEVNELIG likevel) som vinterbil..

Må virkelig ikke tro du er alene om å bruke mye penger på en bil. Men må dessverre si at de 160k ser du ikke mye igjen av når du ser på bilen.

Vinterhalvåret? Da brukes bussen.

Bilene blir minimalt brukt, kun fin værsdager. Samleobjekter. Men denne tråden handler om dine biler og dine innstillinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at "bimmerfun" overdriver..... MEN du breitbau er vel høy på pæra, sånn e det bare...

Diskuterer for å diskutere.. Hvilket av mine innlegg sikter du til?

Dersom det er innlegget om avisartikkelen fra karen til Hadeland, så les innlegget jeg la inn der nå sist.. Blir for dumt når jeg legger inn ett seriøst innlegg om at jeg synses ungdom fortjener spalteplass for den interessen de har i stedet for å få konstant negativ omtale om fyllekjøring, slåssing, bråk, råkjøring o.l, og deretter få en midt i trynet om at jeg er sjalu? :roll:

Dersom det gjelder tonen mellom anders87, vetu03, ///mysild og meg er vel den gjerne litt intern ;)

Og når det kommer til diskusjoner.. Du kan sikkert kalle meg høy på pæra, men som regel blir det jaggu stille også.. Det er alltid artig å vinkle det fra sider folk aldri har tenkt over, som nettopp avisartikkelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må virkelig ikke tro du er alene om å bruke mye penger på en bil. Men må dessverre si at de 160k ser du ikke mye igjen av når du ser på bilen.

Vinterhalvåret? Da brukes bussen.

Bilene blir minimalt brukt, kun fin værsdager. Samleobjekter. Men denne tråden handler om dine biler og dine innstillinger

1: ikke alle bor i downtown bergen! lol! buss på geilo og gol til alle døgnets tider, DET hadde vært noe å se på det!

2:ehhhmmmm... er du blir eller har minus 10 på høyre og pluss 40 på venstre øye?

lakk 40-50 felger, 30-40, riegerkittet koster jo nok det også... så har vi lepper, ae, xenon, lykter, diverse diverse diverse...

jeg må le!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder E30en: Viser kun at du ikke har tatt deg bryet med å lese gjennom tråden, når du ikke får med deg hvor perfeksjonist jeg har vært ang. E36.. Ingenting skulle tilsi at denne E30'en ikke blir behandlet bortimot tilsvarende... Dog syns jeg ikke noe om å bruke en bil jeg har påskostet unevnelige summer (rundt 160 000, var visst NEVNELIG likevel) som vinterbil..

Må virkelig ikke tro du er alene om å bruke mye penger på en bil. Men må dessverre si at de 160k ser du ikke mye igjen av når du ser på bilen.

Vinterhalvåret? Da brukes bussen.

Bilene blir minimalt brukt, kun fin værsdager. Samleobjekter. Men denne tråden handler om dine biler og dine innstillinger

Faktisk en ting jeg kan være enig i! Du ser utrooooolig lite av de pengene igjen utvendig på bilen.. Det har vært like overraskende for meg, nettopp hvor lite du ser igjen utvendig, som det sikkert er for mange andre.. Hemmeligheten er at de ligger i det lille som folk ikke tenker på.. understell med coilovers, nytt boltsett, powerflex foringer, eksosanlegg, og andre slitedeler.. Eller dørklips, rutelister, nytt bagasjelokk og panser, dør og glassruter.. Frontrute, lykteglass, og endel tusen bare for å kjøpe inn spesialverktøy til jobbene..

Ser ut som en fin bil du har i avataren da.. At du eventuelt tar vare på slike som samleobjekter må jeg si er imponerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at "bimmerfun" overdriver..... MEN du breitbau er vel høy på pæra, sånn e det bare...

ouch!

men ikke for å forsvare eller kommentere noen her? men har du "bimmerkongen" sett bilen til breitbau i virkeligheten? hadde du det, hadde du forstått JÆVLIG godt hvorfor han er "høy på pæra" (jeg kan si det for jeg kjenner kevin)

så mye tid og arbeid, har han ALL rett til å skryte av! er du ikke interresert, nei vel, så la vær og svar eller ikke kikk innom tråden...

folk kan kommentere i vei, men slike usaklige innlegg (bimmerfun), er bare barnslig, det forstår du vel...?

Det har jeg ikke, men for ALL del, fint at han er fornøyd med og stolt over bilen sin men får være måte på hvor mange ganger han skal fremheve det, er vel mange som har lagt ned myye mer arbeid å penger i bil enn han, og hører ikke mye "skryting" fra de...

Det første jeg kommer på er en viss H_C som tydeligvis også var veldig stolt av sin estoril blå m3, men ble jo så å si mobbet utav skinnet for det...

Eg har ikke sagt et kløyva ord stygt om bilen til breitbau, men han må, som alle andre; tåle både negativ å positiv kritikk, uten at det skal komme en halvside med kroner å øre og tid han har brukt på bilen..

Kritikk fra meg:

Positivt: Tidenes råeste felger!

Meget bra senk

Breddingen var stilig og utført

Negativt: Sotingen av baklyktene(blir litt vel mørkt)

Duplex potter

At det er firedørs

Men husk, dette er mitt synspunkt, eier sitt er jo det viktigste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er flott... et saklig innlegg der du sier hva du liker og ikke... ikke kjører på som bimmerfun og sier kebabtralle... er det jeg er ute etter her...

men det som tydeligvis få tenker på, er at det faktisk sitter et menneske bak dataen også... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at "bimmerfun" overdriver..... MEN du breitbau er vel høy på pæra, sånn e det bare...

ouch!

men ikke for å forsvare eller kommentere noen her? men har du "bimmerkongen" sett bilen til breitbau i virkeligheten? hadde du det, hadde du forstått JÆVLIG godt hvorfor han er "høy på pæra" (jeg kan si det for jeg kjenner kevin)

så mye tid og arbeid, har han ALL rett til å skryte av! er du ikke interresert, nei vel, så la vær og svar eller ikke kikk innom tråden...

folk kan kommentere i vei, men slike usaklige innlegg (bimmerfun), er bare barnslig, det forstår du vel...?

Det har jeg ikke, men for ALL del, fint at han er fornøyd med og stolt over bilen sin men får være måte på hvor mange ganger han skal fremheve det, er vel mange som har lagt ned myye mer arbeid å penger i bil enn han, og hører ikke mye "skryting" fra de...

Det første jeg kommer på er en viss H_C som tydeligvis også var veldig stolt av sin estoril blå m3, men ble jo så å si mobbet utav skinnet for det...

Eg har ikke sagt et kløyva ord stygt om bilen til breitbau, men han må, som alle andre; tåle både negativ å positiv kritikk, uten at det skal komme en halvside med kroner å øre og tid han har brukt på bilen..

Kritikk fra meg:

Positivt: Tidenes råeste felger!

Meget bra senk

Breddingen var stilig og utført

Negativt: Sotingen av baklyktene(blir litt vel mørkt)

Duplex potter

At det er firedørs

Men husk, dette er mitt synspunkt, eier sitt er jo det viktigste :D

Bimmerkongen:

For det innlegget du kom med der belønner jeg deg for..

Modig og saklig.. Når jeg får kritikk rettet til meg på den måten der så tar jeg det TIL meg.. Jeg aksepterer at jeg kanskje ikke alltid er like forståelsesfull for kritikk, men å kalle det en kebabtralle? Ærlig talt.. Sånn blir ALLE Bmw eiere DRIT-provosert over..

Uansett, om du møter meg in real life, så er jeg såpass åpen og ærlig med folk som er interessert, at jeg viser de feilene med bilen lenge før de greier å se de selv..

F*** heller.. For det innlegget ovenfor Bimmerkongen, der vant du ett stort pluss i boka mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her ja! Du ror fint i land nå

God steming! Helt klart alt koster, spesielt når ting brenner i lommen. Har tittet igjennom mange sider i tråden nå, og du skal ha for å ha gjort alt gjennomført! Ikke i samme retning som jeg ville gjort det (-orginal strøken), men bra jobbet :D

Å bruke penger på bil er en sykdom, eneste muligheten for å bli kvitt sykdommen og tenke på andre ting, er å selge bilen og slutte å være bilinteressert...

... men først da merker du hvor kjedelig det er i verden uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...